Eva bij een bijzondere zwarte Piet (foto)

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Nu ik weer Sinterklaasfoto's voorbij zie komen, moest ik ineens aan deze foto denken. Ik speel al jaren zwarte Piet. Ik vind het heerlijk om te doen. De Piet op deze foto dat ben ik dus. Ik was die dag met de Sint en nog een Piet op stap, maar we hadden even pauze. Toen zijn we dus op bezoek gegaan bij mijn ouders, waar Eva toen was. Ze was toen net 2.

Zo grappig, want ze moest toen nog niks van zwarte Pieten weten, maar kroop wel bij me op schoot. Toch noemde ze me ook weer geen mama.
Bijzonder hoe dat werkt in zo'n koppie.
Bij Bas zou ik dit ook wel willen, maar met Eva erbij kan dat absoluut niet meer. Ik weet dus niet of dat er wel van zal komen.

Groetjes, Karin

Hoi Karin,
Wat leuk dat je voor Piet speelt. En wat een bijzondere ervaring om als Piet je eigen kind vast te houden.
Wij, op het kinderdagverblijf, hebben wel eens een leidster omgekleed tot Piet, incl. sminken waar de kinderen bij waren. De eerste momenten was ze gewoon Linda, en kort daarna met open mond gewoon Zwarte Piet. Geen enkel kind had het meer over Linda, maar voor hun neus stond een echte Piet.
Bijzonder.

Ik zou het er ook niet op gokken om nu je dochter met mama Piet te confronteren. Zou zo zonde zijn....

Plezier weer!
Groet van Anouk

Wat een ontzettend leuke en vooral lieve foto! Ik zou toch proberen om als Eva er even niet is om dan met Bas op de foto te gaan. Is zo leuk voor later!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan