Evaringen met Conceive plus ?

<p>De titel zegt het al !</p><p>wie is er bekend met dit product en hoe hebben jullie het ervaren ?</p><p>wij zij al 1,5 jaar bezig voor ons eerste kindje en willen het deze  maand voor het eerst met conceive gaan proberen !</p><p> </p><p>bedankt </p>

Wij hebben t 1 maand geprobeerd en ik ben nu 24 weken zwanger....
Ik weet natuurlijk niet of dit toeval is of niet :). T was meer dat ik 'niet-zaaddodende' glijmiddel zocht en ik hier goede recenties over las. Het was mijn 4e stopmaand en onze 2e 'probeermaand'...

Wij hebben het ook gebruikt maar heeft bij ons wel 11 maand geduurd tot het raak was (nu 27 weken zwanger) . Maar aangezien de meeste andere glijmiddelen slecht voor het zaad zijn lijkt het me de moeite waard om te proberen. Toen ik zwanger werd slikte ik wel net een tijdje Maca, weet niet of dit er mee te maken heeft maar zou het als wij voor een 2e gaan wel meteen gaan slikken.
Zijn jullie al langs de huisarts geweest? Wij hebben na 6 maand het sperma van mijn vriend laten testen (dit was goed) en zouden na 12 maanden terug naar de ha voor doorverwijzing. 

Ik gebruik dat al sinds juni en nog steeds niet zwanger. Maar ik vind glijmiddel gewoon fijn. Dus gebruik het wel altijd. Wel een fijne glijmiddel maar helaas helpt het ons niet zwanger te worden 

Gebruikt vanaf ronde 2 en toen zwanger. Maar kan uiteraard toeval zijn. Las er vooral positieve ervaringen over. Al las ik in enkele engelstalige artikelen weer negatieve ervaringen (dat het niet goed zou zijn voor het sperma) dus dat vond ik wel een beetje dubbel eerlijk gezegd. 

Verder in ronde 2 ook tarwekiemolie gebruikt, dus dat maakt dit anekdotische bewijs vanuit mij nog minder betrouwbaar haha ?

Terug
Bovenaan