eve voorstellen

A

Anoniem

Guest
 hoi hoi ik ben nieuw hier en wil me eve voorstellen
ik ben een vrouw van 31 jaar en zwanger van de eerste nu 5 weken     ongeveer     dus nog erg pril .
ik weet er erg weinig van maar ben er heel blij mee..... .maar vind het ook best eng allemaal ... nou nog hoopen dat alles goed gaat ...

lijkt   me   leuk   om   hier   er over te   praten         en   te   lezen               misschien   wel   leuk als   jij  /jullie    ook   ongeveer   5   weken   weken bent    ..

maar           verder     ik   ben   er   neit   ziek   van     nog   niet     ben   alleen   erg   moe     en moet   veel   naar   de   wc   hihihi  

Hallo Marisk,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik ben nu 14 weken en 2 dagen en was in het begin misselijk en vooral ook heeeeeel erg moe. Wat ik overigens nog wel heb. Tja en het toilet is mijn beste vriend geworden....   hihi.
Ik ben ook zwanger van de eerste en weet dus ook niet echt wat me allemaal te wachen staat. Toch wel spannend allemaal, vind je niet? Ik laat het maar gewoon op me af komen.
Nou heel veel succes met alles!

Groetjes Mineko

Hallo Marisk,

Wat leuk dat je je aanmeldt, hier kun je alles wat je bedenkt kwijt, of al je vragen stellen. Ik vind het gewoon fijn lekker te reageren en af en toe zelf wat te schrijven.

Ik wens je een fijne zwangerschap toe.

groetjes
talke

Hoi marisk

Ook ik ben nieuw hier. Heb zondag test gedaan en hartstikke zwanger.
Morgen drie weken, dus ook nog maar net.
Ik ben 28 en dit is ons eerste keer zwanger zijn en vind het ook erg spannend.

gr marja

Hallo,

Ik ben Desiree 26 jaar nu ongeveer 5 weken zwanger van de eerste ook ik vindt het erg spannend en wordt er soms zelfs nerveus van als ik bedenk wat me allemaal te wachten staat. Ben niet zo'n held met doktoren etcetera   mooie manier om van mijn angsten af te komen hahaha.
Neej maar dat gaat allemaal goed komen.. die angst gaan vanzelf over hoop ik. Verder ben ik er super trots op dat mijn partner en ik straks de trotse ouders zijn van een kleine ons.

Liefs Dees

leuke     reaktie    
het   gekke   is   ik   voel   verder   niks           en   denk   wel   eens   zal   het   wel   echt   zijn     zal   ik   nog   een   test   doen  
straks   nog   verslaafd   aan   de   testen   denk   hihihi

ik   heb een jaar   lang   pilen   geslikt   voor   depressie   ..
daar   moest   ik nu   ineens   mee   stoppeen   (logisch)     alleen   het   probleem   is   dat   ik   me   best   wel   depri   voel           komt   iemand   dit bekend   voor ????

me   spigiater   zegt   dat   het   afkick   verschijnselen   zijn         nou lekker   dan   .
ik   hoop   dat   het   dan   wel       snel   over   is       want   wordt   zo   alleen maar   banger     en   straks   raak   ik het   nog   kwijt     door   de   stress         oo ik hoop   toch   zo   van   niet

ik   ben   lekker   sjagerijnig     (fijn   voor   me   vriend)   ..heb   nergens   zin   in         stom   he   ....
van   het   weekend   op vakantie   en   ik   heb   totaal   geen   zin

je mag helemaal niet ala minute stoppen met anti depresiva die moet je altjd afbouwen zeker na langere periode, snap wel dat je je rot voelt ja, dat is dan ook heel logisch!

Rustig aan doen en je eigen tempo vinden is even heel erg belangrijk...

Terug
Bovenaan