Evelien 75

Hoi Evelien,

Hoe is het met jou en met de kleine ?
Als het goed is jou kanjer vorige week woensdag geboren.
En wij, ( ik en andere forum bezoeksters ) zijn nieuwsgierig !!

Groetjes Friese leeuw

Hey meiden,

Had ook al bij mijn eigen berichtje gereageerd over de dag, hahaha
OOhhh het is zo'n lief ventje. Hij heet Kevin en woog 4090gr
.  met grote broer.

Aangekomen in het ziekenhuis kreeg ik spontaan weeën en die werden zo heftig, dat ze me vooruit in het programma hebben geschoven.Hij zat vreselijk klem in het bekken dat ze een tang hebben moeten gebruiken. Een tangverlossing tijdens een keizersnee, moet toch niet gekker worden.
In het ziekenhuis had hij krampen van de nutrilon en thuis meteen aan de friso en dat ging meteen beter. Tegen het spugen gebruiken we nu ook johannesbroodpitmeel en dat werkt super.
Hij slaapt heel zoet en snachts soms al 5 uur achter elkaar. Heb dus eigelijk niks te klagen wat Kevin betreft.
Het enigste wat me tegenvalt  zijn de bekkenklachten, die zijn nog erg heftig.
Van de keizersnee ben ik ook al aardig genezen, ziet er al weer mooi uit en heb al lekker buiten gewandeld met de jongens.

Hoe gaat het met jouw wondertje FrieseLeeuw?Al thuis?

groetjes Evelien

Wat een schatje zeg! En wat kijkt grote broer trots.
Geniet maar van jullie mannetje!
Oh met al schattige foto's kan ik nu ook niet meer wachten hoor.
Groetjes

Hey,

Wat een kanjer(s)!!!! echt een moppie. Ben er maar trots op.
Je hebt het wel meegemaakt hoor! Een tangverlossing bij een keizersnede. Maar goed dat je het allemaal niet ziet en voelt. Ik kom net van de verloskundige terug en bij mij is nog niet helemaal ingedaald. Ik krijg volgende week vrijdag de keizersnede. Zie er best wel tegenop maar ook gewoon dat je dan je kleine in je armen hebt. Je leeft er zo naar toe en dan is het bijna zo ver en dan heb je zoiets van...aaaahhhhh ik kan niet meer terug. Beetje de onzekerheid....  het is ook de eerste maar het zal vast allemaal goed komen.

Ga jij maar lekker genieten en fijn dat je al wat opgeknapt bent!

Groetjes Yvonne

Ha Evelien,

Wat vervelend zeg, een tang tijdens een keizersnee.. maar ja, wel weer bewijs dat het natuurlijk nooit gelukt was. En het resultaat mag er wezen, wat een lekker ventje. En zo'n trotse grote broer, leuk zeg ! Hopelijk knap je zelf ook snel op !

Terug
Bovenaan