Evelien mv Renée

Ja ik krijg weer de kriebels om dingen na te maken (traktatie-taarten, verjaardagsslingers, verjaardagsmutsen ..... waar haal ik de tijd weer vandaan).
Maar goed, ik vind het leuk, dus kom maar op met de tips!
Doe je het helemaal met de hand of die je het met de machine. En gebruik je vilt hiervoor?
Zijn er nog tips die mij een hoop geklungel besparen?
Liefs Nelleke

Geweldig!!
Tja waar zal ik beginnen. Mijn zus maakte kronen van fluweel, maar aangezien ik nog steeds niet ben begonnen met het uitvogelen van mijn derdehandse naaimachine zocht ik dus een manier om het met de hand te doen. Vandaar vilt, blijft lekker makkelijk rechtop staan. Figuurtjes maak ik eerst op papier, die speld ik dan op het vilt en knip ik uit. Erop naaien kan blind, is met vilt heel makkelijk of ik gebruik mooi borduurgaren met een dikke naald. Laat zich hier goed voor gebruiken.

Maar als je wilt ben je meer dan welkom om een keertje (met kroost natuurlijk) te komen knutselen hoor, hahaha. Ik woon in Breda, vlakbij Esmé.

Mijn email is evelienenrenee@gmail.com

Groetjes,
Evelien

Nou langskomen voor Kian's verjaardag ga ik niet meer redden, we wonen niet bepaald bij elkaar in de straat ... (hoofddorp).
Maar ik ga het proberen en zal al m'n creaties zeker showen hier!
De slinger is al af, het taartrecept op karton is binnen, nu nog even vilt scoren ....
Gr Nelleke

Terug
Bovenaan