evelien...

Hoi Mikkie,

De schommel is briljant! Als ik haar erin zet, wordt ze al stil omdat ze weet wat er gaat komen. Ze ligt lief te kijken naar het mobile boven haar hoofd, of naar de rest van de kamer. Ze vindt het helemaal geweldig en ik dus ook! Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat ze soms liever in de schommel zit dan bij mij...  Maar de huiluurtjes zijn voorbij en dat is me heel wat waard!

Vandaag heb ik trouwens mijn baby-mee uitgeprobeerd en ook dat ging goed. Ik maakte me zorgen omdat Esther de maxi cosi niet zo leuk vindt omdat ze daar te weinig bewegingsvrijheid heeft. Maar toen ik haar erop hees keek ze met grote ogen (hoog!) om zich heen en zodra ik begon te fietsen viel ze in slaap. Heb jij hem al uitgeprobeerd?
Hoe gaat het verder met het huilen van Teun? Gaat het al wat beter met alle veranderingen?

Liefs,

Eveline

Hoi Evelien.
Ik heb ook de baby-mee op mijn fiets zitten,ik ben reuze benieuwd!
Ik heb een rondje gefietst (zonder Teun haha) die lag al in bed,ik vind het wel spannend!
Ik ben er achter gekomen dat Teun niet tegen de wind kan en ik dacht dat de maxicosi wat lager zou zitten. Ik ga hem morgen maar eens testen.
Het huilen van Teun is gelukkig niet meer de hele dag maar hij krijst nog wel wanneer hij krampjes heeft,zo zielig,hij krijst en meteen een kei harde scheet er achteraan. En sinds hij voledig aan de flesvoeding zit stinken ze verschrikkelijk! (is dat bij esther ook?)
Ik doe sinds een paar dagen de melk met rooibosthee aanmaken en volgens mij is dat rustiger voor zijn darmpjes. Ik moet dinsdag voor de 3-de keer naar de osteopaat dus ben ik benieuwd. Woensdag moet ik nog naar de andere therapie. Ojee en dan is de week al bijna om en moet ik weer gaan werken. Wat gaat het snel hè! Morgen moet Teun een hele dag gaan oefenen op het kdv,gelukkig heeft mijn vriend vrij genomen om mij bezig te houden haha. Ik zal ook eens opzoek gaan naar zo`n schommel. En als het nieuwtje eraf is wil ze vast weer bij je op schoot!!
Nou ik ga maar stoppen want het is een heel verhaal geworden. Fiets ze hè!!
Groetjes Mikkie.

Hoi meiden,
nu fietsen jullie er nog eerder mee rond dan ik.... hahaha. Bij mij moet hij er nog steeds op gemonteerd worden. Zo gaat dat vaak hier.... heb ik het in huis, dan hoeft er nog maar 1 ding te gebeuren, maar dat laat dan weken op zich wachten. Ik zal eens kijken of ik er straks tijd voor kan maken.
Mikkie, heb je geen zonnekap op je maxicosi? Als je die omhoog hebt dan scheelt dat aanzienlijk in de wind en eventueel een petje en sjawltje omdoen? Desnoods kun je ook nog een regenhoes om de maxicosi heen doen. Dan komt er helemaal geen wind naar binnen (kosten iets van 6 Euro bij de prenatal). Er zitten luchtgaten in, dus in principe zou dat ook moeten kunnen.
Groetjes Veerle

Hoi Mikkie,
Arme Teun! Zo zielig als ze zoveel dwars zit, he? Esther kan ook behoorlijk stinken, hoor! Ik vind sowieso dat ze minder lekker ruikt dan toen ze nog bv kreeg, toen rook ze zo lekker zoet. Nu ruikt ze een beetje naar pap en heeft dan van die zure poep. Maar wat echt stonk was die hypo allergene voeding. Bah! (Hahaha, lekker verhaal dit).

Misschien vindt Teun zo'n schommeltje idd ook wel leuk. Heb je ook zo'n mobile? Daar is Esther ook idolaat van. Verder is het een kleine driftkikker...maar wel een lieve!
En heb je al gefietst? Het is zulk lekker weer! Het blijft zoeken wat ze leuk vinden, he?

En jij, Veerle? Staat ie al op je fiets? Jammer dat jullie zo ver weg wonen, anders hadden we een optochtje kunnen maken met die fietsen. Want je trekt wel bekijks, heb ik gemerkt!

Groetjes,

Eveline

Hoi,
jawel.... hij zit erop. Toevallig was mijn vader vandaag hier en die heb ik even gecharterd om mee te prutsen. En het is gelukt. Heb even proefgefietst zonder Quinn en het gaat geweldig. Heb zo'n echte mamafiets gekocht een maandje geleden en die is erg fijn heb ik gemerkt. Nu nog gaan fietsen.
Groetjes Veerle

Hoi Evelien.
Ha ha,ja die voeding stinkt ook maar ik heb nu omneo en die vind ik naar hondebrokken ruiken,ik heb 1 druppeltje geproeft,getverderrie!! Gelukkig maar dat zij dat wel lusten!
Ik heb wel een mobieltje maar hij vind het leuk als het stil hangt (raar kindje hè,heeft hij van zijn vader hahahha) zodra dat ding gaat draaien en muziek maakt vind hij het niet meer leuk. Volgens mij heeft hij nog moeite met het focussen.
Ach ja komt vanzelf.
Groetjes Mikkie.

Hoi Veerle.
Nou fijn dat je je vader kon strikken! Bij ons is dat niet anders hoor,simpel voorbeeldje: wij wonen al ruim 2 jaar in dit huis en alles voor aan de muur ligt nog steeds op zolder.
Vandaar dat ik mijn fiets voor een beurtje weg moest brengen en meteen de baby-mee heb laten monteren. Gisteren meteen 'droog' geoefend,volgens mij gaat het helemaal goed komen! Alleen staat op mijn gebruiksaanwijzing pas vanaf 4 maanden.
Dat zou pas  over een  week zijn,jullie fietsen dus ook gewoon?
Over een week moet ik weer werken i.p.v fietsen.
Groetjes Mikkie.

Hoi,
ach die ene week zal toch niet veel uitmaken wel?! Quinn is maandag pas 11 weken, dus ik denk dat ik nog wel even wacht met lange tochten maken. Korte tochtjes moet kunnen denk ik. Op zich ben ik verder niet zo'n fietser hier in de buurt. Het dorp is 2 minuten lopen en da's ook veel handiger, want in het mandje van de wandelwagen kun je lekker veel spul laten. Familie en kennissen wonen (net) te ver weg om nu zo maar even naar toe te fietsen. Van de zomer doen we dat wel vaker met zijn tweeen (nu dadelijk dus met zijn drieen), maar da's toch anders.....
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan