@Evelien

Ik was benieuwd hoe het ging met alles regelen?? Kunnen jullie nog steeds goed praten?
Je had het erover dat je wilt verhuizen naar de andere kant van het land. Waar wil je naar toe?
Hoe is het Birgit, snapt ze er iets van? Moet vaak aan jullie denken (mijn ouders zijn ook gescheiden).

Groetjes Patries

Heyy,
Bedankt voor jullie intresse.
Het gaat met ups en downs.. Raymond en ik kunnen redelijk goed praten nu. Daaronder versta ik dan het broodnodige, wat praktische zaken waar ik antwoord op wil. Hij heeft hier afgelopen weekend een nachtje geslapen, op de logeerkamer, dat was geloof ik ook de laatste keer zei hij.
Verder ben ik nu inderdaad druk bezig met vanalles uitzoeken en regelen. Dat nieuwe huis kan no wel eens een probleem worden. Met mijn huidige salaris kan ik eigenlijk niet veel kopen, en mijn ouders willen wel garant staan, maar ze zijn tegenwoordig zo ontzettend moeilijk met vanalles...
Huren is ook lastig. Ik wil graag terug naar (regio) nijmegen, daar sta ik al lang ingeschreven maar ze zien me nu als doorstromer dus die 7,5 (!) jaar gaan terug naar de2,5 dat ik hier in Almere woon.. De urgentie papieren heb ik al hier, maar dat is weer ingewikkeld omdat ik vanuit een andere gemeente kom..
Alles is dus erg onzeker... Partculier heb ik me ook al ingeschreven en gebeld etc. Uiteindelijk komt het vast goed denk ik maar!
Met Birgit gaat het wel goed, voor haar is er nog niet zoveel veranderd, haar vader was al mper thuis door de week, dus dat is niet anders. Hij is nu toevallig weer 2 weken op oefening, en dan mist ze hem wel.. In het begin was ze wel verdrietig door de spanning, maar dat ik nu ook weer minder.
Kortom, het verschilt zo ongeveer per dag!
Het blijft een hoop geregel, en dan vooral voor mij omdat ik alles regel.

Ik sla me er wel doorheen hoor, ookal heb ik af en toe een dip, lief dat jullie aan me denken!

Hi Evelien,

Hoe heb je ooit de overstap naar Almere kunnen maken? Nijmegen is zo mooi :)
Nee hoor, grapje. Nijmegen ken ik omdat ik daar vandaan kom maar ben er alweer 6 jaar weg, soms mis ik het wel, maar ik woon gelukkig niet zo ver weg (brabant).

Het lijkt bij jullie wat rustiger nu en dat is goed om te lezen. Ik hoop dat je snel een andere woonruimte vind!

Sterkte.

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan