Eveline, dank je wel

Hoi Eveline,

Jij had het laatst ergens in een topic over Danoontje start en dat dat al mocht. Aangezien ik vanwege ons schip de boodschappen altijd bestel en dus (bijna) nooit in een supermarkt kom, wist ik niet dat dat bestond. Als ik al in een supermarkt kom, is dat meestal in Duitsland en daar haal ik eigenlijk nooit spullen voor Laura omdat ik vanuit de Nederlandse supermarkt precies weet wat ik hebben/bestellen moet en in Duitsland zijn de merken een beetje anders.

Gisteren hebben we weer boodschappen aan boord gekregen en deze keer had ik ook Danoontje start meebesteld. Mijn dochter is je erg dankbaar. Ze heeft nog noooooooooooit zoiets heerlijks gegeten. Het is echt een genot om Laura zo van een toetje te zien genieten!

Het is iets kleins, maar door onze situatie had ik haar zonder jouw onbedoelde tip niet zoiets lekkers gegeven, dus mijn kleine meid dankt je hartelijk!

Groetjes Ilona

Hihihihihi, wat een lief stukje! Dank je!
Tja, ik ben van het Danoontje-promotieteam, want Esther vindt het ook het hoogtepunt van de dag. Ze valt het lepeltje echt áán: komt met haar mond open met haar hoofd naar voren en doet (soms iets te vroeg al, hihi) háp en dan klappen die kaakjes dicht en slurpt ze het naar binnen. Best een knappe move voor een kindje van nog geen 5 maanden...  Ze eet zelfs broccoli omdat ze weet dat ze daarna haar danoontje krijgt, haha!

Groetjes,

Eveline

ps: Hoe vindt Laura de rest van haar eten? Krijgt ze al flink wat naar binnen? En drinkt ze nu ook nog steeds de flessen wat beter?

hihi..
heb het zelf ook geprobeert mijn mijn lieverd vind het niet lekker haha...
toch vond ik het wel grappig (* foei eten mag je niet als grappig beschouwen sylvia!)
dat er een toetje was voor baby's

xxx sylvia

Na een paar dagen courgette, wat oorlog was, kreeg ik er vandaag zonder problemen een heel potje wortelen in! Vanavond heeft madammeke ook voor het eerst pfft gedaan met eten in haar mond. Iedere hap was het raak, want bij mama liepen de tranen over de wangen van het lachen. Samen hebben we heel vrolijk een heel potje naar binnen gewerkt (duurde wel twee keer zo lang). Het fruit gaat beroerd en de flessen gaan nog beroerder! Ik krijg van de 5 flessen er hooguit 3 in. Op dit moment zitten we op 2,5! Nou ja, ze ziet er nog steeds goed uit, plast goed en poept goed en ik heb het maar opgegeven. 4 Flessen erin proberen te wurmen is al erg genoeg. Gisteravond was ik tot half 1 bezig terwijl Laura alleen maar wilde slapen, dus maar zien hoe het vanavond met de laatste fles gaat. Ik wil haar ook niet te lang wakker houden terwijl ze moe is.

Groetjes Ilona

Hee Sylvia,

ik vind het eten ook af en toe erg grappig, zoals je hier boven kan lezen. Ik denk maar zo, aan een gezellige tafel wordt beter gegeten dan aan een tafel waar het alleen maar om goede manieren en je bord leeg eten gaat. (Niet dat ik Laura geen goede manieren ga leren, want anders zit je ook weer zo te kijken als je in een sterrenrestaurant zit .

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan