eveline,hoe is het???

hoe gaat t meid?voel je je al zwanger?
ik moet nog een weekje wachten tot mn nod.ik ben erg ongeduldig,helemaal met 2 zwangere schoonzusjes naast me.de zus van mn man vertelde het zondag en mn broer kwam vanmiddag het blije nieuws vertellen.
nu ik nog.....ik heb wel goede moed.we hebben ons best gedaan,heb mn eisprong gemerkt en de vorige keren was het ook na 2 maanden bingo.maar toch ben ik bang voor teleurstelling.wat dan ook weer onredelijk is,want ik heb net een kleintje gebaard en we zijn het pas 1 maand aan het proberen.
ik ben wel benieuwd naar hoe jij het beleefd.
groetjes kari

Hoi Kari,

Wat lief dat je er naar vraagt! En gefeliciteerd met je aankomend tante-schap! Ben je al tante, of straks voor het eerst? Lijkt me ook heel leuk, andersmans kind verwennen, haha!

Hier gaat alles goed. Ik voel me een stuk relaxter dan de vorige keer. Toen had ik het gevoel dat het ieder moment mis kon gaan. Nu heb ik er veel meer vertrouwen in. En mocht het mis gaan, dan zal ik uiteraard verdrietig zijn, maar dan heb ik een kindje wat ik al lekker even kan knuffelen. Die gedachte doet me wel ontspannen.
Het is nog wel een beetje onwerkelijk, omdat het zo snel gelukt is. Vorige keer was het raak in ronde 5 en toen had ik toch een heeeeeele tijd voor mijn gevoel er naar toe geleefd. Nu was het vrijwel meteen raak en dat is heel gek. Net alsof het daardoor minder echt is. Maar ik lees weer lekker zwangerschapsboeken, fantaseer met mijn man over namen, kijk naar duowagens, maak plannen voor een echte meidenkamer voor Esther, kortom: ik geniet volop!

Qua kwaaltjes zie ik op tegen de komende tijd omdat ik vorige keer zo vreselijk lang misselijk ben geweest. Dat begon toen met 6 weken, dus ik ben erg bang voor de 6-weken-grens. Maar hopelijk blijft het deze keer gewoon lekker weg! Verder ben ik alleen wat moe, dus ik kruip er 's avonds vroeg in. Ik pas wat beter op mezelf dan de vorige keer, want ik wil voorkomen dat ik nu weer op het eind halve dagen moet gaan werken. Ik zal toch al niet uitgeroepen worden tot werknemer van het jaar met 2 zwangerschappen in 2 maanden tijd...
En ik zwel op als een ballonnetje! De vorige keer is mijn cupmaat nauwelijks veranderd en nu knap ik al uit al mijn mooie, nieuw gekochte bh'tjes!

Kortom, tot nu toe kan ik erg van mijn zwangerschap genieten en gaat alles prima!

Ik hoop erg voor je dat het bij jullie deze keer ook raak is! Het lijkt me zo leuk, broertjes en zusjes die zo weinig in leeftijd schelen... Heb je al een voorgevoel?

Liefs,

Eveline

hoi
ik ben aan alle kanten van de familie de eerste met een baby.ik word dus voor t eerst tante.hardstikke leuk.
wat mn voorgevoel betreft;ik weet t niet,ik heb wel goede hoop.vorige keer ging erg makkelijk en we hebben ons best gedaan op t juiste tijdstip.maar goed...dat zegt niet altijd alles.ik kan alleen maar hopen.ik heb wel wat pijntjes,maar die heb ik altijd na mn eisprong.ik wacht "rustig" af tot volgende week.misschien heb ik dan meer aanwijzingen,bv apart ruikende urine,net als de vorige keren.zodra ik een positieve test in handen heb ga ik een stoere winnie de pooh kamer maken voor boas.ik heb expres gamma-bonnen voor mn verjaardag gevraagd.ze moesten eens weten waarom hihi.
veel plezier met namen fantaseren.

leuk om te lezen hoe het met je gaat, eveline. wat gaat dat snel he, dat je nu alweer dikker wordt! ik heb zelf niet het idee zwanger te zijn, maar ja je weet maar nooit. misschien stomme vraag, maar hoe voelt dat, kari, je eisprong? ik heb dat dus niet. ik kijk naar de datum en denk: hij zal nu wel geweest zijn.
nou afwachten maar, rond 2 juli zal ik het weten.

groetjes,
daphne

hoi daphne
ik heb rond mn eisprong meer slijm en naderhand rommelende darmen en ongipijntjes tot mn nod.daardoor weet ik dat ie geweest is.maar of ie bevrucht is......
jij hebt vlak na mij je nod toch?2 juli ofzo?

Terug
Bovenaan