Eveline hoe ist?

A

Anoniem

Guest
Heej Eveline,
ik zie je nog maar weinig hier. Daarom even een vraagje hoe het met je is? Voel je je goed? Begint je buik al te groeien?
Wanneer moet je weer beginnen met werken?
Groetjes Veerle

Hai Eveline

Ik sluit me helemaal bij Veerle aan! Alles goed met je? Ik kwam je bij de feb 2008 moeders tegen, dat is wel een heel rustig forum, he?! Ik keek er om eens te kijken hoe het ook alweer was een jaar geleden. Heel herkenbaar, zo tegen de 3 maandengrens allemaal daar. Maar even terug naar jou... Hoe gaat het met jou?

Rosanne

Hoi lieve meiden,

Wat lief dat jullie aan me denken! Tja, ik trek het inderdaad niet om hier heel veel te zijn, vooral omdat ik 's avonds ook compleet gesloopt ben. En als ik moe ben, moet ik meteen weer spugen. Ben tussendoor niet heel erg misselijk, maar oooohhhhh, dat spugen! Het komt steeds redelijk onverwacht en uiteraard altijd ongelegen. Hoe drukker ik me maak, hoe meer ik er last van heb. Als ik op mijn kont blijf zitten en vooral véééél eet, gaat het goed. Maar ja, die luxe heb ik niet met een klein kind en een huishouden. Ik hoef deze week maar 1 dagje te werken en dan volgende week meteen 5 dagen. Daarna 3 per week. Dus ik hoop dat het dan wat beter is...

Nu we het hartje hebben gehoord en ik de 12 weken ruim gepasseerd ben, hebben we het afgelopen weekend aan alle familie verteld. Op zich heel leuk, maar waar ik wel moeite mee heb, is dat niemand aanbiedt om te helpen. Nou weet ik wel dat dat niet iets is waar je recht op hebt, maar toch. Als mensen vragen: "Hoe gaat het" en je zegt "nou, wel heel zwaar, veel ziek, Esther, huishouden" zou míjn eerste reactie zijn: "Laat je het weten als ik iets voor je kan doen?". Maar goed, da's blijkbaar niet voor iedereen vanzelfsprekend en ik merk dat dat me best hoog zit. Uberhaupt zitten de tranen de laatste tijd wel hoog (heerlijk, die hormonen!).

Maar mijn buikje begint te groeien (samen met mijn borsten, heupen en kont, hihi) en ik ga binnenkort positiekleding kopen en leuke babykleertjes. Ik durf steeds meer ook weer van dit kindje te genieten en vind het een heerlijk idee dat Esther straks een broertje of zusje heeft!

Nou, lang verhaal, knap als jullie tot hier hebben gelezen, hihi!

Veerle, hoe gaat het trouwens met jouw zwangerschapswens? Wanneer is je NOD? Al zegt dat natuurlijk ook niet veel met een onregelmatige cyclus...

Liefs,

Eveline

kan me voorstellen dat het zwaar voor je is! esther is ook nog maar zo klein!
en volgende week 5 dagen werken!!! dat is nogal wat!
heerlijk dat de 12 weken nu voorbij zijn! lijkt me super, 2 kindjes dicht op elkaar!! wij zijn ook weer hard aan het oefenen. leuk!

wel jammer dat je zoveel moet spugen. dat is niet zo lekker. en inderdaad. zoiets komt altijd ongelegen.

nou, ik wil je heel veel succes, sterkte, en plezier wensen....
en als ik wat voor je kan doen dan kom ik wel ff naar kudelstaart....

liefs marijke

He eveline,

Lastig zeg, dat het best zwaar is allemaal. Ik kan me dat goed voorstellen, werken, een kleintje het huishouden en zwanger. Oh, wat weet ik dat nog goed,  voor de kleinste inspanning gelijk een flinke afstraffing krijgen in de vorm van misselijkheid. Blegh, oh meid ik hoop voor je dat dat  tijdelijk is.

jammer dat je weinig steun krijgt van familie en vrienden. Tja, mensen zijn toch wel erg met zichzelf bezig. Jij herinnert mij er wel aan dat ik deze week nog  mijn zwangere vriendin ga bellen om te vragen of ik een keer kan bijspringen met het één en ander. Heb jij niks aan, weet ik!

groetjes, Paulien

Jullie zijn liehiehief...!!!!
Pas op hoor, nog een paar aardige reacties en deze hormonale zwangere is weer in tranen!

Hoi Eveline,

ik kan het me goed voorstellen hoor, dat je dat een beetje teleurstellend vindt. Ook ik bedacht me dat ik mijn zwangere schoonzusje maar eens moet bellen of ik haar ergens mee kan helpen. Als ik je ergens mee kan helpen, roep je maar hoor! Ik ben toevallig  anderhalve week  geleden langs Kudelstaart gekomen en het is echt maar een half uur of drie kwartier rijden (behalve tijdens de ochtendspits) en erg veel heb ik op het moment niet te doen.

Groetjes Ilona

Ha,
tsjonge jonge.... kan me voorstellen dat je hier niet veel te vinden bent. Zwanger zijn is dan niet altijd leuk he. En kan me ook voorstellen dat je een beetje baalt van je familie. Maar ja.... dat soort dingen daar denken mensen echt niet aan. Die zijn met hele andere dingen bezig.  Kreeg je wel een beetje leuke reacties op het nieuws?
Fijn dat je deze week maar 1 dag hoeft te werken. Maar volgende week 5. Poeh.
Hier is alles ok. Mijn NOD is pas volgende week vrijdag (heb maar de allerlangste cyclus gepakt, nog van voor Quinn. Anders test ik veel te vroeg.) Maar ik merk nu alweer wat ongiklachtjes, dus die zal wel doorbreken een dezer dagen. Helaas.
Groetjes Veerle
P.s. het is dat Kudelstaart zo ver weg is, anders kwam ik meteen langs.

Terug
Bovenaan