Eveline

Hee Eveline,

Had nog een berichtje achter gelaten op je topic over slapen. Heb je denk ik niet meer gelezen.
Hoe gaat het met je? Vallen de kwaatjes mee? Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor (niet op kwaaltjes hoor hihi).
Wanneer ga je naar de verloskundige? (ben niks nieuwsgierig hoor).
Ik las net dat Esther al 8,5 kg weegt, jeetje! Dat gaat hard.
Ik moet morgen naar het cb, ben benieuwd wat Evi weegt.

groetjes Sonja

Hoi Sonja,

Wat lief dat je aan me denkt!
Hier gaat alles wel o.k., gelukkig! Esther is erg zonnig de laatste tijd (ze compenseert voor het weer, denk ik) en lacht heel veel. Dan is het makkelijker vol te houden om de hele dag up and running te zijn. Ze weegt inderdaad erg veel. We geven echt niet teveel te eten (bordje pap, fruithap, fles, overgebleven restje fruit, warme maaltijd, flesje), maar ze beweegt gewoon te weinig...

Ik heb nog niet echt kwaaltjes. Ik ben alleen bij vlagen misselijk (duim even voor me dat dat zo blijft, want bij Esther ben ik 6 maanden lang misselijk geweest), heb trek in gekke dingen, en ik ben zoooooooo ontzettend moe. Maar goed, bijna vakantie en mijn man is ook 4 dagen per week thuis, dus dan kan ik er wat meer aan toe geven.
Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de vk. Je kunt hier alleen tijdens het spreekuur bellen. Da's maar een uurtje en dat vergeet ik steeds... Maar die eerste afspraak vond ik toch niet zo bijzonder. Ik kreeg een lijstje van wat ik wel en niet mocht hebben (maar dat weet ik nog wel, haha) en een vragenlijst over ziekten in de familie en zo. Maar dat hebben ze nu al in de computer staan. Het enige waar ik nu al zin in heb is de termijnecho! Ik zit trouwens bij verloskundigenpraktijk Aalsmeer. Hoezo, ken je mensen hier in de buurt?

Hoe gaat het met Evi haar flessen trouwens? Krijg je genoeg eten naar binnen? Of alleen maar teentjes, hihi... Esther weet nog niet dat ze tenen heeft volgens mij!

Liefs,

Eveline

Ha Eveline,
hoe ver ben je nu? Ik duim voor je dat die echte misselijkheid/overgeven wegblijft. Ik weet hoe vreselijk dit is. Was de vorige keer ook zo superziek.
Ik heb dit weekend mijn NOD dus ik ben benieuwd. Wel wat klachten, maar ja... de wens geeft het gevoel en denken misschien wel in.... ben benieuwd.
Groetjes Veerle

Hoi Daphne,
dat las ik gisteren of zo in die topic over zwanger worden. Jammer. Ik ben benieuwd. Was er een paar weken terug nog niet erg mee bezig, maar dat begint toch weer te komen.
Groetjes Veerle

Dat heb ik ook. Komt ook omdat we graag weinig leeftijdsverschil tussen Quinn en een tweede willen. Dus dan wil je extra graag dat het snel lukt.
Groetjes Veerle
P.s. Eveline, we zijn je topic wel even over aan het nemen zo. Sorry

Hoi. Nou dan ga ik me er ook nog even mee bemoeien!!

Nou Veerle spannend hoor!!
Wat zou het gaaf zijn zeg als het raak zou zijn!
Ik ben wel een beetje jaloers,lijkt me weer zo leuk de spanning etc.
Misschien na de vakantie (en die is volgende week al )

En Evelien fijn hoor dat het zo goed gaat met Esther en ik hoop voor je dat het zo blijft met de (niet) misselijkheid!
Laat je lekker verwennen hè)

En de rest succes met klussen!!

Groetjes Mikkie. (ik hou jullie in de gaten hoor!)

Terug
Bovenaan