@Evelution

ik dacht je onderwerp is al zover naar beneden ik start ff een nieuwe...
was benieuwd hoe t nu met je is.
Je miskraam komt me bekend voor, bij mij kwam t wel spontaan op gang, maar vond de miskraam zelf zo meevallen kwa lichamelijke pijn.
Had ook niet echt krampen op het moment zelf.
Dagen erna heb ik nog wel menstruatiebuikpijn gehad, maar vond deze pijn reuze meevallen.
Heb jij ook nog buikpijn gehad erna?

Nou wil je nog even sterkte wensen hoor,

gr. Saskia. (mv Jelte en Jens*)

Hey Saskia,

Het gaat wel beter met me. Ik ben zelfs naar mijn werk gegaan vandaag. Ik had afgesproken dat ik het zou aankijken en als het niet zou gaan kon ikgewoon naar huis gaan. Vanmorgen had ik wel erg buikpijn, maar dat werd steeds minder, en ik ben blij dat ik gegaan ben, lekke rmijn gedachten verzetten. Wel ben ik lekker een halfuurtje eerder weggegaan.

Ik moet zeggen dat het me ook wel is meegevallen. Maandag middag heb ik wel flinke buikpijn gehad, maar niet erger dan een hevige menstruatie. Ik heb lekker op de bank gelegen met een kruik.
Het bloeden was best minder geworden en ik voelde me gister een hele piet en ik ben boodschappen gaan doen enzo. Maar toen ik 's middags wat wilde gaan ruilen ben ik halverwege omgedraaid omdat ik ineens hevig begon te vloeien. Thuis kwam er nog een restant uit oid.. maar daarna is het weer minder geworden. Ik was vandaag wel bang dat het op mijn werk ook zou gebeuren, maar dat is niet gebeurd!

Ik ga morgen weer werken en gewoon door met het dagelijks leven, als ik thuis blijf zitten dan voel ik me alleen maar ellendig.

Nou lief dat je een heel topic aangemaakt hebt voor me!

Grtjs Evelien

Terug
Bovenaan