Even 3 weken volhouden!

Hoi :)

Afgelopen dinsdag dus voor controle bij de gyn geweest. Als ik nu in 3 weken tijd geen bloeding krijg mag ik weer terug naar de VK en mag ik ook gewoon in het kraamhotel bevallen :):). Helaas is het nog nooit voorgekomen dat ik 3 weken niks had.

Dus nu heel hard duimen dat tot de volgende controle bij de gyn geen bloeding is. Anders is bevallen in het kraamhotel van de kaart:(..

Verder was het met de kleine man allemaal goed. Groeit goed en ligt nog altijd met zijn hoofdje benenden. Nu maar hopen dat die ook zo blijft liggen :)

Liefs
Rosanne

Dat leek me het fijn en rustig. Soort huiskamer gevoel en zo kan mijn vriend ook bij me blijven.

Ik ben voor me zwangerschap heel vaak in het ziekenhuis geweest. En vind het helemaal niks. Dus ben blij dat zo een kraamhotel bestaat, en hopen dat ik er ook kan bevallen :)

hoi roos88

ik kan het mij wel geod voorstellen hoor
bij mijn 1e zou ik in het zotel (kraamhotel) bevallen, nu weet ik niet eens waar het zit want de kijkdagen hebben we niet gered. maar het idee uit de folder klonk heel goed en een vriendin was er net bevallen. ik was veel te slecht te pas en manlief te gestresst hihihi en uiteindelijk in ziekenhuis bevallen
maar dat wisten we pas letterlijk op de laatste avond pas.

nu heb ik weer het zotel geboekt, lijkt me zo lekker om daarna paar dagen verwend en verzorgd te worden, geen trappen op en af, visite wordt voor gezorgd en gewoon ff bijkomen. als ze ook bij de nachtvoedingen de 1e dagne helpen zou het perfect zijn. maar ook dit keer hebben we de kijkdagen niet gered, ik ben te slecht, volgende week is er 1tje, onze laatste kans maar dat red ik echt niet. Ergens heb ik het idee dat ik weer in het ziekenhuis beval, vooral omdat ik gebroken ribben heb endus veel pijn, en ze kunnen opnieuw breken. voor verdoving betekent het dagdag zotel

Ik vond het niet erg om daar te bevallen, op dat moment krijg je niet veel mee van de omgeving. maar daarna was het proberen te slapen in een kamer met 4 moeders en alleen maar krijsende babys en elke 2 uur maken ze je wakker want ik wou bv proberen (doe ik dus niet meer he) niks rust en was al uitgeput van de bevalling en dan zit je de volgende dag ineens thuis, zo moe en zo verdwaasd. Dan klinkt het zotel toch beter
ik voelde me erg alleen

Hopelijk met veel rust en positieve gedachten ga je het redden!
de kracht van positieve energie!!!

Hoi Sweetwicca..

Thanks voor je lieve reactie :). Ik hoop voor je dat het gaat lukken om toch daar te bevallen.
Wij gaan volgende week een kijkje nemen in het kraamhotel.

Ik wil ook graag borstvoeding geven, ben is benieuwd hoe dit gaat verlopen. En kan me voorstellen dat op zo een zaal met 4 moeders geen pretje is. Zal voor je duimen :)

Liefs

hio roos

tja een kraamhotel is dan veel rustiger en huiselijker, daarnaast heb je 24 uur iemand tot je beschikking voor hulp en vragen
dat idee brengt al meer rust, zeker als dit je 1e is.

ik hoop ook voor jou dat jij het gaat redden!
Sterkte de komende weken

ik ben eerlijk gezegd nog nooit in een kraamhotel geweest. maar geeft je gelijk een ziekenhuis vind ik ook niks terwijl ik er ook moet bevallen maar ja.. geen keus.. het ergste vind ik nog als alles goed is en het is een normaal formaat kindje dat ik dan met weeen in de auto moet en dan naar het ziekenhuis.. lijkt me echt hopeloos

Hoi Roos88. Ik was even benieuwd.

Wij hebben geen zorghotel in de buurt. Dan moeten we toch wel even rijden, en dat zie ik niet zo erg zitten, met die weeen. Het ziekenhuis is dan voor ons dichterbij. HEb geen ervaring met ziekenhuisbevalling, maar hoor in mijn omgeving positieve verhalen over het ziekenhuis en heb ik zelf gewerkt, dus we wachten wel af

x yvonne

Terug
Bovenaan