even ademhalen...

Hey meiden,

Ik heb me 3 dagen zo vreselijk kl*te gevoeld.... pfff dat waren werkelijk 3 vreselijk lange dagen.... Voelde me zo naar en neerslachtig.... dood moe en hele erge hoofdpijn, ook zo misselijk en raar in mn hoofd.... Wilde niks anders dan in mn bed blijven de hele dagen.... Maarja met een klein mannetje die amper slaapt overdag is dat niet mogelijk helaas....

Ik lag 3 dagen tussen 19-20 op bed en werd alsnog niet uitgerust wakker na het klokje rond slapen.

Gisteren nog wel moe maar niet meer neerslachtig gelukkig. Ook de hoofdpijn was gisteren gelukkig verdwenen.

Gister avond helemaal nergens last van en vannacht heerlijk geslapen!

Nu nog iets moe maar dat vind ik amper het benoemen waard....

Kan echt even weer ademhalen hahaha..... Hoop nu dat het weg blijft want ik was helemaal klaar met de zwangerschap. Voelde me zo schuldig tegenover man en zoon.... Man snapt het allemaal prima en vind het helemaal niet erg, maar mn zoon snapt er helemaal niks van dat mama niet mee speelt en haast alleen maar op de bank ligt, heel erg prikkelbaar is.... Bah bah bah...

Maargoed genoeg klaagzang voor de zondag morgen! Nu genieten van het feit dat ik me een stuk beter voel!!!!

fijne dag dames!

Wat vervelend dat je je zo gevoeld hebt. Voor je zoontje is het idd lastig te begrijpen dat je je zo lamlendig voelt. Dan was het bij de 1e zwangerschap iets makkelijker toegeven aan je gevoel en u moet je door. Maar misschien is dat ook juist wel goed een beetje positieve stimulans om niet dagen op bed te liggen.

Ik hoop voor je dat het niet meer terug komt en dat je nu gewoon lekker kan genieten.

Jij ook een fijne dag x

hey meis..
ik ken dat gevoel wel hoor..
ik heb het ook afentoe en dan vooral savonds.. dat downe gevoel.. dan voel ik me ook naar over me buik en ben ik bekaf...

maar ik heb dan ook vaak last van depressies gehad eerder. dus weet er mee om te gaan.
ik ga dan ook snel slapen en smorgens is het over.. en zo niet ga ik dingen doen waar ik zin in heb.. buiten de deur..
ik blijf niet binnen want dan blijf je in het cirkeltje zitten..

succes meis als je het weer krijgt...

en geniet er maar weer lekker van nu je je weer fijn voelt..

dikke kus..

Terug
Bovenaan