even advies nodig...

A

Anoniem

Guest
hallo dames!
gisteren heb ik de pillen opgehaald om mijn menstruatie op te wekken (na een neg test vanmorgen de eerste pil genomen) alleen nu heb ik sinds vanmorgen heer erg last van slijmverlies! dit heb ik een paar maanden geleden ook gehad en toen heb ik er niks mee gedaan. en werd 2 weken later ongesteld. zou het kunnen zijn dat het mijn eisprong is......
of zouden jullie gewoon doorgaan met die pilletjes.
een ander dilema is dat mocht ik ongesteld worden kan ik beginnen met clomid. en ook dat wil ik heel erg graag. als ik nu nog 2 weken wacht, en ik wordt niet ongie.... dan moet ik ook nog eens 2 weken wachten voor die kuur voorbij is en ik ongie ga worden....
pppffff ik krijg wat van mijn lichaam!

snappen jullie mij nog.....
kus famke

Hoi famke,
Ik zou gewoon doorzetten. De test was negatief en je bent tenslotte al begonnen met die pillen. Zodra je ongi wordt kun je aan de clomid en dan kun je over 2/3 weken weer klussen (dat is allicht sneller dan nu klussen met het risico dat je misschien weer 3 of 4 weken moet wachten op je ongi en dan nog eens 2 weken tot de volgende klusperiode).

Deze ronde is dan wel verloren maar de volgende ronde komt juist sneller op gang.

Enfin, het is een kwestie van hoeveel tijd je het hele proces wil geven, maar volgens mij is niets zo erg als wachten op die ellenlange, onregelmatige rotcyclussen (en ik weet waar ik over praat ;)

Succes en hou ons op de hoogte xxx

Ik zou ook doorzetten. Nu is het tijd voor een stukje zekerheid en actie.

X

Ik zou ook doorzetten. Met deze pillen kom je verder en anders is het weer wachten op een ongi. De neg. test is er, dus waarom zou je langer wachten?

liefs,

Ik sluit mij helemaal aan bij alle dames die mij al voor zijn gegaan.

Ik ook, het zou ook best eens kunnen dat het slijm wordt opgewekt door de pillen, het is tenslotte ook bedoeld om slijm (en bloed) af te stoten.

Succes meis

Terug
Bovenaan