Even afwachten dus...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Wou het toch even met jullie over iets hebben...

Ik ben 20 februari ongesteld geweest. Dus ik dacht, volgende maand dus 20 maart (Heb namelijk een hele regelmatige cyclus!) Maar nu ben ik dus ipv 20 maart, 15 maart ongesteld geworden. Opzich ook niet heel erg vreemd, maar wel te vroeg!
Normaal zou ik als ik ongesteld ben qua pijn een 0,5 geven of een klein 1tje.. maar ik heb echt nog nooit zo'n rug en buikpijn gehad! En nu duurde mijn ongi maar 3 ipv de normale 5/6 dagen... Ik snap er niks meer van.

Sinds een week rugpijn, net of ik ongesteld moet worden.. En sinds die tijd ook erg misselijk, heb nu al 2x in 2 dagen over moeten geven.. oh en het rommelt ook nog in mijn buik.

Zal het dan toch een keertje zover zijn voor ons? Ik durf eigenlijk geen test te doen, omdat ik bang ben dat ie negatief is... En mijn vriend wil eigelijk ook gewoon wachten of ik misschien toch weer ongesteld word straks..

Even afwachten, maar wel spannend deze keer!
Xx

Hai meid,

Wat vreemd he, dat het zo kan verschillen in de cyclussen....Begrijp dat je helemaal in de war bent, zeker met alles wat je voelt. Logischerwijs, als je een cyclus aanhoudt van 28 dgn dan zou het nu wel erg vroeg zijn om te testen en zou je test zeer waarschijnlijk een negatief resultaat geven aangezien je aankomende 'neuwe' cyclus de 12de van april zou moeten beginnen.

Ik zou, als ik jou was zeker nog een week wachten met testen, ook al heb je nu misschien was symptomen die mogelijk op een zwangerschap duiden, een negatief resultaat geeft altijd weer (en nu onnodig misschien) zo'n teleurstelling.

Ik hoop echt dat het voor julle aankomende ronde ook raak is, ik duim alvast voor je meid.

Liefs Lynn.

Ik heb meestal een cyslus van 30 dagen, dus ga rond de 16e pas testen denk ik..

Spannend! haha ik hoop het echt!

Laat nou inderdaad die klachten maar eens wijzen op een zwangerschap ja!!
Helaas lijkt het ook allemaal op een ongi en zit er een buikgriepje dwars....

aaarrhhhhh snel duimen voor 16 april!!!!

ja dat vind ik juist het rare... ik ben in een vlaag misselijk, geef over, en voel me er eigenlijk helemaal niet ziek bij. En daarom begon ik eigenlijk een beetje te twijfelen..
Komt goed, ik houd jullie op de hoogte!

Het wordt spannend...... Het zou natuurlijk kunnen. Zou idd lekker wachten met testen is nog veel te vroeg. We gaan gelijk op mijn nod is ook 16 april ong duimen voor 2 positieve testen :)

Ow meiden spannnnnnnnnneeeend weer!!!!!

Succes, en ik duim voor jullie!

Terug
Bovenaan