even afwachten!!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

als ik een regelmatige cyclus heb dan zou ik afgelopen vrijdag ongi moeten zijn geworden... maar tot op heden nog niets te bekennen...

tuurlijk hou ik een slag om de arm i.v.m het niet weten hoe mijn cyclus is en daardoor ik een curretage heb ondergaan twee   en een halve maand geleden daarom wacht ik met testen tot aankomende vrijdag..

afgelopen donderdag dacht ik echt ongi te worden had ongikrampen , maar dus niet
die krampen zijn nu weer weg.. had toen last van een paar dagen afscheiding..... voor de rest ben ik ben moe( als ik twee trapen oploopt dan lijken mijn benen na die tijd wel van lood en voelen ze heel moe ....en voor de rest weet ik het niet.. mijn borten zijn wel wat gevoeliger , maar niet zo als bij de eerste zwangerschap...

weet iemand of je dan dezelfde verschijnselen moet hebben of verschild dat per keer  

ik laat het allemaal maar in het midden.. en wacht geduldig af, maar ik merk hoe langer ik moet wachten hoe ongeduldiger ik word, ik wil wel weten waar ik aan toe ben en of mijn lichaam nog wel werkt na die curretage.

dus voorals nog ga ik ervan uit dat ik ongi wordt alleen wanneer, dat is de vraag>>

liefs tobi

Hey Tobi,

Jouw verhaal komt me echt heel bekend voor vandaar dat ik gewoon even moet reageren. Ik kom zelf van "april moeders"en lees af en toe hier mee.

Na mijn curritage werd ik ook maar niet ongesteld. Wel het gevoel hebben dat je het moet worden. En die enorme vermoeidheid na het oplopen van een trap was echt heel erg. De huisarts heeft mij toen naar de gyn gestuurd en die heeft geconstateerd dat ik weer zwanger ben. Als ik jou was zou ik gewoon een testje doen en anders naar de huisarts.

Ik duim echt heel erg voor je dat het meteen weer raak is!

Heel veel liefs,

Danielle

haai tobi,

"spreken" we elkaar hier ook nog eens...
ik weet precies hoe je je voelt meid, zit in hetzelfde schuitje.....
heb de volgende "klachten":
- veel afscheiding (had ik vorige zwangerschap ook)
- misselijk overdag en vanochtend
- slecht slapen (had ik vorige keer ook)
- gevoelige borsten
- al meer dan een week ongi gevoel
- moe
- duizelig

kortom als je dit leest lijkt het toch echt raak!moet alleen helaas nog paar dagen wachten met testen heb woensdag NOD en wacht tot vrijdag of zaterdag
maar ben zo bang voor terleurstelling en bang dat ik het te graag wil na die miskraam van 4 weken geleden.....
zou wel heel gezellig zijn als we samen naar juni forum kunnen....!
maar test je niet eerder omdat je bang bent voor terleurstelling?je kan het ook zo zien dat je dan een paar dagen extra blij bent als het wel raak is!maar snap je wel hoor...

ik was gisteravond laat nog op de chat, bri was er nog wel, ik had bij mijn moeder gezellig EHBO (eerste hulp bij opvoeden)gekeken en was dus laat thuis.....
maar ben vanavond weer van de partij!hoezo verslaafd haha
meid volg je gevoel en hoop heel erg voor je dat het raak is!

liefs leetje

Lieve Tobi,

Wat hoop ik voor je dat het raak is!! Ik  voor je!!

Volgens mij is elke zwangerschap weer anders (wat ik dan uit alle verhaaltjes opmaak) dus ook de klachten kunnen bij een andere zwangerschap weer anders zijn. Pin je er niet teveel op vast, en tja afwachten duurt lang he. Ik had óp mijn NOD een vette "zwanger" van de digitale test van ClearBlue, zelfs zonder dat het mijn eerste ochtendurine was, misschien kan je deze ook proberen (vandeweek of zodra je het niet meer uithoudt )

Veel succes, liefs Hallow

quote: tobi schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-09-2005 16:07:46'));
Hoi Tobi,

Ik weet natuurlijk niet hoe jouw lichaam reageert op een eventuele
zwangerschap, maar ik   hoop voor je dat het raak is. Wat spannend
en knap dat je zo lang kunt wachten voordat je een test gaat doen.

Succes en ik duim voor je.

Marje

Hoi Tobi

Ik zal voor je duimen joh het zal toch helemaal geweldig zijn.
Ik kan me eigen goed voorstellen dat je graag wil testen.
Nou hoor het wel van je .

Veel liefs Ronda

Terug
Bovenaan