Even babbelen.

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik wil gewoon weer even wat van me laten horen. Ik vind het zo leuk om jullie verhalen te lezen, daar heb ik echt steun aan.
Morgen kan ik de huisarts bellen voor de uitslag van het inwendig onderzoek, toch wel een beetje spannend. Je weet maar nooit...
Woensdag ochtend gaan mijn vriend en ik voor het eerst naar de gyneacoloog. Ook dat vind ik best eng, maar ja, ik wil toch graag weten waarom het niet wil lukken. Stel dat er wat aan de hand is, wil ik het liever nu weten dan dat we straks weer een jaar verder zijn.
Volgende week dinsdag heb ik m'n NOD. Ik let erg op m'n lijf. Ik heb vooral een zware buik, wat vage krampjes en wat zeurderig gevoel in m'n liezen. De vorige 2 maanden had ik dit ook en afgelopen januari was het ook raak (liep helaas slecht af na 10 dagen overtijd), maar vorige maand werd ik gewoon normale tijd ongesteld. Ik weet dus niet meer wat ik van m'n lijf moet denken. Daar word ik wel eens een beetje onzeker van.
Maar goed, genoeg gekletst, meer dan afwachten kan ik nu toch niet doen. Meiden, voor nu weer heel veel succes!!!

Veel liefs Marieke.

Hoi Marieke,

Ben je al bij de huisarts geweest? Het is wel een spannende tijd voor jullie hè! Ik hoop dat jullie meer duidelijkheid krijgen zodat je weet waar je aan toe bent!
Zijn jullie al lang aan het proberen om zwanger te raken? Misschien heb je dat al ergens verteld maar dan heb ik dat gemist..
Ik vind het knap dat je zo positief blijft en zoiets hebt van als er iets is dan wil ik het NU weten. Ik vind ook dat je daar gelijk in hebt, je weet dan tenminste waar je aan toe bent en je hoeft je geen andere dingen meer in je hoofd te halen.
Nou meid, heel veel succes en houd ons op de hoogte!

groetjes kreeftje

Hoi Kreeftje,

Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet altijd positief ben hierover hoor, ik vind het best moeilijk en als ik dan weer ongesteld word zakt de moed me ook wel eens in de schoenen. We zijn nu een jaar bezig en dat vind ik al best een lange tijd. We willen gewoon heel graag een kindje, net als iedereen op dit forum. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
Veel succes weer!

Groetjes Marieke.

Hoi Marieke,

Succes hoor en sterkte de komende dagen...
Ik ben ook sinds een week bij de gyn. Best raar hoor nou is zwanger worden ineens niet meer iets van ons alleen. Ik wil ook graag weten waarom het maar niet lukt maar ben tegelijkertijd wel bang voor het antwoord.
Stel dat het antwoord is dat het niet kan... daar ben ik nu heel erg mee bezig.
Maar ik probeer ook positief te blijven en denken: mijn oma was 37 toen ze trouwde en kreeg nog 8  kinderen (de laatste toen ze 44 was), mijn andere oma kreeg er 4 ook op latere leeftijd, mijn ouders waren (voor die tijd) ook ouder nml 32. Dan moet het bij mij toch ook goed komen... het lijkt erop dat ik uit een redelijk "sterk" geslacht kom

Maar het is wel frustrerend!

ucces bij de gyn!

Liefs Joanna

Ha Marieke,

Wat spannend zeg!
Ik wens je veel succes, en ik hoop dat je wat hebt aan de uitslag, en er ook iets mee kan!
Groetjes en laat snel van je horen he.
Groetjes J

Hoi Marieke,

Veel succes. Kan me voorstellen dat je het allemaal eng vindt. Maar je doet er veel voor als je zo ontzettend graag een kindje wenst.

Succes en ik duim voor jullie,

SUUS

Terug
Bovenaan