Even behoefte om te klagen...

Ik ben echt super blij dat ik zwanger ben....maar ik hoop niet dat hoe ik me nu voel, lang gaat duren. Het is prachtig mooi weer en ik kan alleen maar op de bank hangen! Pff, voel me echt niet lekker.
Sorry voor mijn geklaag, maar ik moest het even kwijt.
 
Welcome to the club!!

Hoeveel weken ben je nu?? Ik ben bijna 10 weken en voel me precies hetzelfde. Nergens energie voor, nergens zin in!

Even door de zure appel heen bijten!!
 
Hi Rian
Ik heb hetzelfde probleem ben nu 10+2 en het lijkt ook niet eens minder te worden.
Maar aan de andere kant, ik zou me pas zorgen gaan maken als het ineens over zou zijn.
 
Hoi ladies,

Heb ik ook last van gehad, terwijl ik dat bij m'n eerste helemaal niet had. Viel dus wel even tegen, zeker toen ik er ook nog buikgriep bij kreeg .....
Gelukkig met een week of 11/12 was 't over en kon ik lekker gaan genieten.
Komt wel voor, maar zijn er maar weinig, die de hele zwangerschap misselijk en moe zijn.
Nog even doorbijten dus.
Succes
 
Het valt allemaal niet mee ;-)

Ik heb vanmorgen zoveel mogelijk gedaan, toen was het nog niet zo warm. Dus hoef nu alleen nog maar eten klaar te maken vandaag en de rest van de tijd lekker niets. Want vooral na het avond eten wordt het heel moeilijk om nog iets te doen.

ben nu in de 12de week, dus hopelijk voel ik me snel fitter.
 
Hoeveel weken ben je? Ik ben 7 weken en 3 dagen en ik ben niet vooruit te branden, in de pauze op me werk slaap ik zelfs! En zodra ik klaar ben met het avondeten ga ik naar bed. Nu dus haha.
 
Hey ladies

Was vorige week niet vooruit te branden.
M'n man zei als het zo de hele tijd gaat nou dank je dan.

Nu gaat het beter heb eigenlijk alleen last van pijnlijke borsten.
En weining geduld we moeten nog tot maandag wachten op de eerste echo.
Ben nu 9 weken en 3 dagen
 
Terug
Bovenaan