even bezig

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik had vanmiddag eens niets te doen!!!!
roan in zijn bedje en ik dacht ik ga zijn foto's maar weer eens bijwerken,
ik heb nu 154 foto's besteld en kan dus weer even verder
als ik ze opgehaald heb! ze zijn vanaf vorige winter tot juli
dus ik kan weer even plakken!
eigenlijk moet ik ook vanaf juli verder gaan maar die staan nog
overal op de computer dus het is makkelijker als
die bij elkaar staan, ik weet ze niet allemaal te vinden dus dat
is een mooi klusje voor de komende winter ik denk dat ik hier
ook nog wel even zoet mee ben....
wel erg leuk om die foto's allemaal weer te zien...

groetjes mascha

Hoi Mascha,

Wat goed dat je alweer nieuwe foto's hebt besteld!
Ik loop al bijna 19 maanden achter, heb nl. bijna geen foto's van Tara besteld , omdat ik het zoveel werk vond en vind en nu al helemaal, omdat ik in het eerste jaar sowieso elke dag een paar foto's van haar maakte!
Je bent er idd best wel ff mee bezig.

Groetjes,
Shivana

Hoi Mascha,

Wij hebben het afgelopen zomer in de vakantie gedaan; foto's plakken. Ik vind het kai leuk om te doen, maar het begin is bij mij altijd zo moeilijk. Afgelopen zomer was ik dus bijna helemaal bij. Ik moet nu de foto's vanaf de vakantie weer eens in gaan plakken. Misschien met kerst?

liefs miranda

Hoi hoi,

Ik heb van Sven zijn foto's digitale fotoboeken gemaakt via je de HEMA.
Echt ideaal! Je moet een programmaatje downloaden en dan kun je aan de slag.
Foto's inplakken vind ik verschrikkelijk maar zo achter de computer is het erg leuk om te doen. Je kunt ook foto's omturnen in zwart wit of kiezen voor een mooie achtergrond.
En nog een voordeel: als je het boekje hebt en mensen kijken erin: geen vingers op de foto's!
Misschien een ideetje voor de volgende keer?

Groetjes,
Maike

Hoi,

Ik heb ze al liggen, van november vorig jaar tot een maand geleden. En ik moet bijna alles nog inplakken, maar daar probeer ik morgen mee te beginnen, heb ik mooi de tijd voor als Feline op bed ligt.

groetjes mariska

Hier een foto-fan....Leg alles en echt alles vast...Was bang dat ik het bij de jongste minder zou doen, maar ik vind het geweldig....
Heb nu een map voor elk jaar.....dus 2008 voor de oudste 2...alle foto;s gaan er in, en leukste knutselwerkjes, briefjes en verlanglijstjes, uitnodigingen, kaartjes, etc.

Ik hou het goed bij, omdat ik 1 keer zo achter liep dat het een k-klusje zou worden en das de bedoeling niet....

Het staat (beetje bizar) misschien....elke 1e van de maand in mijn agenda: Foto's van afgelopen maand bestellen! En dan doe ik dan keurig, dus ben erg bij.

Ik hoef er niet veel bij te schrijven, alleen de datum + gebeurtenis...omdat ik daarnaast voor iedere knul hier een dagboek bij hou....

Pff...wat een werk eigenlijk als ik het zo vertel hahaha.
enne....volgens mij boeit de helft echt niet als ze teruglezen op hun 30e...wat kan hun het nou schelen dat wij op 24 nov 2008 rode kool hebben gegeten? hihi

Liefs, Anouk

Hoi Anouk,

Ik schrijf ook een boekje met wat anekdotes. Bijvoorbeeld dat Feline de baby voelde, dat ze eigenwijs deed enz.
En hopelijk waardeert ze het als ze groter is. Wel ga ik het bij de tweede ook doen, want ik ben zelf een tweede kindje en heb minder dingen van vroeger en dat knaagt toch altijd.

groetjes Maris

Ben een echte scrap-fanaat, dus inplakken vind ik erg leuk... Maar je moet er wel tijd voor vrij maken en met deze drukke dagen daar dus echt geen tijd voor...helaas...
In Januari ga ik weer foto's bestellen van Juli tot Januari en er dan weer lekker flink tegen aan..haha.. nu al zin in!!!

Gr. Ilone

Terug
Bovenaan