Even bijpraten...

Hoi meiden,

Ik heb weer even niets geschreven omdat er weinig te melden viel. Nu heb ik eigenlijk nog niet veel nieuws (haha).

Ik werk nog steeds niet omdat ik de ziekte van pfeiffer heb maar ik voel me al een stuk beter. De break tussen de behandelingen (vanaf mei) is nog steeds gaande. Natuurlijk omdat ik pfeiffer heb en het dan geen zin heeft maar ook omdat mijn man even rust nodig had vanwege allerlei redenen. (bij degenen die mij goed kennen bekend)
We hebben dit besproken met het ziekenhuis en het is allemaal in orde. Zodra we weer bellen mogen we meteen weer aan de slag.
Gelukkig  we voelen ons allebei beter dus het plan om eind augustus weer eens een IUI te doen wordt steeds reeëler.

Ik heb ook veel zin in de vakantie die geboekt is voor eind augustus. Ik voel me alleen wel erg schuldig naar mijn werkgever. Als die pfeiffer nog niet over is en ik heb nog niet gewerkt dan vind ik het erg lullig omdat wel op vakantie te gaan. Ik hoop dus voor 29 aug. weer wat uurtjes te kunnen werken maargoed dat heb je niet in de hand.

We zijn trouwens op aanraden van de gyn. naar de maatschappelijk werkster van het ziekenhuis geweest. Nou dat viel dus flink tegen. Heel raar mens. De telefoon ging steeds en die nam ze gewoon op en ze ging  dan uitgebreid zitten praten. Daarnaast gaf ze haar ongezouten mening en daar zit je op zo'n moment dus echt niet op te wachten. Beetje vreemd hoor...

Verder heb ik echt maar dan ook echt niets meer te melden. Ik ga een boterhammetje eten en dan even lekker naar mijn cranio sacraal therapeut om even te relaxen.

Veel liefs,
Inge

Hoi Inge,
Bedankt voor je reactie op mijn berichtje over onze 5e iui. Ik heb een stukje teruggeschreven. Je zult zien dat het zo eind augustus is, en dat je dan lekker uitgerust weer aan IUI kan beginnen. Het is ook fijn dat je vriend/man (ben het even kwijt...) er dan ook weer voor 100% achter staat dus ik denk dat jullie pauze echt wel ergens goed voor is! Geniet  ondanks je ziekte van de zomer en alle  andere leuke dingen in het leven, hoe moeilijk het af en toe ook is.... groetjes Noortje  

He Ing!

We hebben natuurlijk bijna dagelijks contact via de mail dus hoef hier niet zo veel te zeggen. Maar zag ineens je berichtje staan dus.................dacht ik schrijf ik toch maar even wat op t forum.

Je moet je niet schuldig voelen als je voor je vakantie niet aan het werk bent.
Je bent ziek, daar kan je niets aan doen, en als je weer een beetje denkt te kunnen opbouwen qua werken dan doe je dat en anders maar niet. Omdat je ziek thuis zit met Pfeifer dan verdien je nog steeds die vakantie samen hoor!
Alleen moet je als je nog niet gewerkt hebt wel toestemming vragen aan de bedrijfsarts of je baas, maar ja dat zal je wel weten.

Heerlijk he zo'n vakantie in het vooruitzicht, ik mag helemaal niet klagen natuurlijk, ik ben al geweest, maar onze reis naar Istanbul voor 31 augustus is natuurlijk ook al weer in aantocht en ik heb er HEEL veel zin in. Ben al info aan het verzamelen. En toevallig komt zaterdagochtend 09.40 uur de herhaling van Boarding Now over............je raad t al: Istanbul. Dus ook weer leuke tips en Do's en Dont's

Liefs,

Cynthia

Hoi lieve meiden,

Je hebt gelijk Noortje. Het zal wel weer ergens goed voor zijn. We hebben geen keus dus hebben ons er maar bij neergelegd. (voor zover dat mogelijk is)

Gezellig dat jij ook even reageert Cynt. Wauw nu alweer naar Istanboel? Dat heb je toch gewonnen? Wat een toeval dat boarding now over Istanboel gaat. OPNEMEN!!!!

Ik ga je berichtje bij jouw berichtje even lezen Noortje!
lfs inge

Terug
Bovenaan