even bijpraten

A

Anoniem

Guest
heey meiden...
ben de afgelopen tijd niet echt actief geweest, wel af en toe gereageerd maar niet zoals anders...

Ziekenhuis: eerste afspraak stond op 30 januari, daarna brief werd verplaats naar 7 februari, vervolgens afgelopen week weer een brief, Afspraak verplaats naar 2 februari...ik zit nu eigenlijk beetje wachten op weer een nieuwe brief. Hoop het natuurlijk niet maar goed heb al 2 gehad...

Verder gaat het thuis momenteel niet zo lekker...heb op het punt gestaan weg te gaan afgelopen week, zag het niet meer zitten, gevoel is/was minder, we hebben lang gepraat n hebben besloten om dit weekend helemaal voor onszelf te gaan, we gaan dus een weekendje naar centerparcs. Even met zijn 2en, de honden gaan naar familie dus even tijd voor ons...

Hoop dat het weekend goed uitpakt voor ons...

Weet alleen wel dat we sowieso een ronde verder zijn, had totaal geen zin in klussen deze maand....

blijf voor jullie duimen hoor meiden

liefs

Ik geef je helemaal gelijk dat je hier even wat minder aanwezig bent geweest.
Geniet van jullie weekendje samen en ik hoop dat jullie eruit komen.

Sterkte!

Liefs daisy

Wat vervelend zeg dat het even niet lekker gaat tussen jullie! Geniet van jullie weekend samen en jullie komen er vast wel uit!

Hai lieve meid, wat krijgen jullie het toch voor je kiezen, het valt ook allemaal niet mee!

Goed dat jullie even een soort "time-out" nemen om elkaar weer te vinden! Probeer van het weekendje weg te genieten en de rest komt wel weer.....

Sterkte! Liefs Lynn.

hey Cloewja!

Wat balen zeg dat het zo nu gaat.
Ik hoop dat jullie er een goed weekend van kunnen maken en dan de juiste beslissing gaan nemen.

Succes meid!

Hee ik ken het gevoel helemaal ,bij mij/ons heeft het dik een half jaar geduurd het vraagt nogal wat van je relatie zon kinderwens die maar niet in vervulling wil gaan !

Jullie doen er echt heel goed aan om er even tussen uit te knijpen .

Geniet van je weekendje en vooral van elkaar en blijf met elkaar praten .
Ik weet echt hoe het voeld en ik ben er zelf pas net weer uit en ben nu echt weer blij maar dat heeft even wat tijd gekost .

Dus heel fijn weekend samen !!!

Liefs

Hoi Cloewja, wat rot voor je dat het allemaal zo moeilijk loopt! Wens je een heerlijk weekend toe en hoop dat jullie eruit komen! xxx

Terug
Bovenaan