Even buurten

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

ik ben hier al een tijdje niet geweest, maar ik wil toch even iedereen die met mij meegeleeft hebben in januari laten weten hoe het nu is.

Ik ben nu ruim 8 weken zwanger, vorige week ben ik flink geschrokken, want ik had ineens wat bloedverlies. Gelukkig bleef het bij een beetje.

Gisteren heb ik mijn eerste echo gehad en er was hartactiviteit te zien. Pffff wat een opluchting.

Dames ik wens jullie heel veel succes met zwanger worden. Geef de moed niet op en blijf er vooral lol in hebben.

Kus
Miep

Hoi Miep,

Alles goed dus, lees ik !!! Super dat je zwanger bent, geniet er maar lekker van. Gelukkig dat je hartactiviteit hebt gezien, ik zou mij ook rot schrikken als ik zwanger was en ik zou bloed verliezen. Meid, geniet nog lekker van je zwangerschap, voor je het weet is het kleine wondertje geboren !!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi Miep

Ik had dat ook bij mijn zoon toen heb ik tot ongeveer 12 weken bloed verlies gehad niet heel veel maar toch wel iets en toen zei de verloskundige dat het geen kwaad kon als het niet erger werd maar ook nu zou ik er weer van schrikken

succes verder en genieten is heel belangrijk want voor je het weet is er iemand bij hihihih

groetjes m

Terug
Bovenaan