even dacht ik dat het raak was.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik moet even wat van me af schrijven. Zondag had ik al ongesteld moeten worden en tot gisteravond was er nog niks aan de hand. Stiekem kreeg ik al hoop en ga je fantaseren over de heerlijke tijd die voor me zou liggen . Maar niet dus vanmorgen toch nog ongesteld. Wat is het toch .... Ik voel me echt heel verdrietig. Het lijkt allemaal zo oneerlijk, op mijn werk zijn er op dit moment drie zwanger. Natuurlijk word er veel over babies gepraat ik had zo graag een s mee willen praten.

Sorry voor mijn gezeur op de vroege ochtend maar ik wilde het gewoon even kwijt

Groetjes Denise

hoi,

schrijf het maar lekker van je af hoor! en een traantje laten is helemaal niet erg, want het is gewoon zwaar kl*ten!! ik weet precies hoe je je voelt... maar houdt moed! onze tijd komt echt nog wel...   daar moet je op vertrouwen, al is het soms heel erg moeilijk.
ik zit ook vaak in een dip, maar merk dan al gauw dat dat me niks helpt.
wat ik dan doe is het van me afschrijven, op dit forum of gewoon op papier, ook brand ik soms een kaarsje voor ons, en voor iedereen die op dit moment in deze situatie zit, het is maar een tip maar kan je gevoel soms wel verbeteren.

liefs...

Hoi denise,

Je mag hier net zoveel "zeuren" als je zelf wilt hoor, daar is dit forum ook voor                              
Ik heb zelf ook al 100 keer gedacht zwanger te zijn, niet vanwege kwaaltjes, want die heb ik nooit gehad, maar als ik maar 1 dag overtijd was, dan was ik in gedachte al hoogzwanger. Je komt vanzelf weer met je beide benen op de grond zodra die rot duivels  er weer zijn. Na mijn eerste IUI, zat ik echt serieus op mijn ongi te wachten, zonder sprankje hoop, het lukt toch vaak niet de eerste keer. Maar toen bleven ze wel weg, zwanger. Misschien is dat wel een goede remedie, geen hoop hebben, (maar dit lukt me de volgende keer niet meer hoor, met de eerste keer in mijn achterhoofd, want misschien...........je weet maar nooit.............)

Kruimel

Terug
Bovenaan