Even de trotse moeder uithangen

Jorick heeft vanmorgen om 7.00 uur afgezwommen voor zijn B-diploma.... Wat een tijd zo vroeg en wat was het heet in dat zwembad, maar mijn mannetje heeft hem gehaald !! In een jaar tijd heeft hij zijn A en B gehaald !! Nu mag hij na de zomervakantie naar de zwemclub en dat vind hij helemaal stoer. Want dan mag hij ook wedstrijdjes zwemmen.....

En hij is over naar groep 3 !! Hij heeft zo goed zijn best gedaan dit jaar. Zelfs de juf vond het zo knap dat hij met zijn 5 jaartjes al over mocht..... Tja mama is dan natuurlijk ook trots...

Milan heeft vandaag voor het eerst een schoolfeestje. Hij was helemaal zenuwachtig. Hij ging verkleed als hondje, maar ik heb hem wel een zwembroekje in zijn tas gedaan, want het was al weer flink warm hier....

Groetjes een supertrotse mama

OHH! Wat goed zeg! Was van plan even op je hyves te spieken of 't hem gelukt was, maar ik weet 't nu al, hihihi! Jij kunt in ieder geval 1 van de 2 met een veilig gevoel loslaten in de buurt van water...

Thomas heeft komende woensdag de afsluiting van de PSZ. In de gymzaal hier... Hoop dat het dan minder warm is voor die ukjes!

Wauw, gefeliciteerd hoor.
Kan me voorstellen dat je trots bent op je kinderen.
Lijkt me een heerlijk gevoel dat in ieder geval één van de twee een zwemdiploma op zak heeft.

Terug
Bovenaan