Even delen: een geweldige dag!

Hallo allemaal,

Ik wil even met jullie delen dat ik op vrijdag 18-12-2009 ben getrouwd! We hebben een fantastische en zeer romantische dag gehad. Alles liep op rolletjes en toen we om een uur of 5 wat aan het eten waren, keken we vanuit een groot raam uit op de vallende sneeuw! Die viel opeens met bakken uit de lucht! Een dik uur later zijn we een zaaltje verder verhuisd waar het feest heeft plaats gevonden. Die ruimte is grotendeels van glas dus een prachtig uitzicht op het met sneeuw bedekte landschap: het bosgebied waarin we zaten, het terras, de grote vijver etc. Geweldig! Een klein probleempje was dat de eerste avondgasten de berg naar de feestlokatie niet opkwamen door de sneeuw. Het ligt afgelegern dus daar komt geen strooiwagen. Het personeel is daarom maar gaan strooien. Haha!
In de middag tijdens de ceremonie hebben onze nichtjes van 3 bloemetjes voor mij uitgestrooid en dat liep beter dan gedacht! Al had een van de dames bloemetjes over en besloot toen het mandje maar om te kiepen...!!!
We hebben beiden een fantastische familie en dan is zo'n dag helemaal gezellig en geweldig.

zo, dat wilde ik jullie even laten weten!

Groetjes Tamara

Dankjulliewel!!! We hebben zeer zeker mooie foto's gemaakt in de sneeuw. Het sneeuwde helaas op dat moment niet, maar er lag nog sneeuw. Het was steenkoud buiten dus helaas de jas aan moeten houden. De foto's komen binnenkort op mijn Hyves pagina ter staan dus voor de April mama dames, je kan ze dan bekijken. Lukt dat niet, dan moet je me even uitnodigen als vriend.

Dankjulliewel!!! We hebben zeer zeker mooie foto's gemaakt in de sneeuw. Het sneeuwde helaas op dat moment niet, maar er lag nog sneeuw. Het was steenkoud buiten dus helaas de jas aan moeten houden. De foto's komen binnenkort op mijn Hyves pagina ter staan dus voor de April mama dames, je kan ze dan bekijken. Lukt dat niet, dan moet je me even uitnodigen als vriend.

Gefeliciteerd!!!! Wat bijzonder, op je trouwdag sneeuw!!! Geniet nog even van de nadagen, en van de sneeuw! Lekker op huwelijksreis (wintersport???) in eigen land?

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan