even delen

A

Anoniem

Guest
Mijn 3 kids allemaal redelijk normaal op een foto.

We gaan deze foto op canvas laten drukken en dan geven we hem aan mijn vader tijdens zijn 25-jarig huwelijksfeest.Alleen dan is de foto sepia,maar ik krijg een bewerkte foto hier op de site niet geplaatst.

Groetjes Jessica

Hoi Jessica,

Wat een mooie foto en wat een ontzettend knappe kinderen heb je zeg!! Echt heel erg leuk. Ik denk dat je je handen er vol aan hebt maar ook wel erg trots zult zijn. En wat een geweldig kado.

groetjes Linda

hoi Jessica,

Wauw hey!   Daar zal je vader heel blij mee zijn! Wat een knappe kinderen zeg!
Ik ga half november met de kids bij de fotograaf een foto laten maken voor sint voor de opa's en oma's.

x

hahaha wat leuk hoe je dat verwoord:'mijn kids alle 3 redelijk normaal"hahaha vond ik echt leuk,is natuurlijk ook moeilijk, ze moeten net alle 3 op het zelfde moment leuk kijken, maar het is een hele mooie foto geworden en vooral in sepia lijkt ie me prachtig! Een heel mooi cadeau!

xxxjes

Ja leuke foto en een leuk idee.
Had zelf het idee om een kalender te laten maken van fot'os als bedankje voor het opassen wat oma altijd doet.
NU nog me zus charteren voor fotot's van haar kinderen en met alledrie de kleinkinderen erop.

Hele lieve foto's. En de anderen hebben niks te veel gezegd, je hebt prachtige kinderen!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan