Even doordringen

Het moet nog even door dringen dat ik zwanger ben geloof ik. Wat een verschil met de eerste!

Ik ben net nog maar even mijn bed uit gegaan om foliumzuur te nemen, die ben ik dus vergeten, net als gisteren kwam ik net achter. Bij de eerste was ik zo strikt en netjes op tijd.

Gisteren met boodschappen halen ook de ingrediënten voor een maaltijdsalade die wij vaak eten mee genomen, waaronder ook vacuüm verpakte zalm, goed bezig :/

Iedereen al een beetje gewend aan het idee?

Moet hier soms ook nog even een beetje landen...Voor dat ik zwanger was van de eerste dacht ik echt dat je je de hele tijd op en top zwanger zou voelen :)
Maar zo langzamerhand begint het wel een beetje door te dringen. Realiseer me soms ineens dat het ook nog best mis zou kunnen gaan, maar daar houd ik eigenlijk maar weinig rekening mee.

Ben idd met 2e en nu ook minder strikt gweest met mn vitaminen en folium etc. :-s

Zalmpje maar aan je mannetje opvoeren dan ;-)

groetjes!

Ik helemaal nog geen foliumzuur genomen. Eerlijk gezegt helemaal vergeten. Ik ben zo veel relaxter dan bij de 1ste. Het komt allemaal wel en het komt allemaal wel goed. Moet zeker nog wel even wennen. Met boodschappen doen had ik rosbief voor op brood gehaald.. Dat mag dus niet meer hahaha

Het idee vind ik wel heel gek... en heel onwerkelijk.... dat er straks misschien 2 kindjes in ons huis rondlopen...
Verder voel ik me wel echt beroerd... dus ik denk er de hele dag aan :)
Foliumzuur ben ik zelfs een aantal maanden voordat we 'ervoor zouden gaan' al mee begonnen.
Nou ben ik ook wat ouder... dus de kans op afwijkingen/complicaties is sowieso al groter...
Vandaar dat ik daar wel heel bewust mee bezig ben.

Terug
Bovenaan