Even down

A

Anoniem

Guest
Woensdag weer ongesteld geworden en nu in ronde 10 beland. En jeetje wat heb ik het er moeilijk mee dit keer om me er over heen te zetten. Ik zat er steeds toch wel zo in van: we hebben al een lief kindje en nieuwe ronde nieuwe kansen, maar nu werkt het even niet.
Om mij heen vliegen (uiteraard) de zwangerschappen en bevallingen om mijn oren en allemaal binnen 1, 2 of een keer 3 maanden. Ik heb er de vorige keer anderhalf jaar op moeten wachten met heel veel verdriet en pijn. En nu gaat t dus weer niet allemaal vanzelf.

Ik praat er wel met een paar mensen over, af en toe, maar die begrijpen niet echt hoe zwaar het is. Weer die spanning, van alles voelen en hopen en er altijd mee bezig zijn. De vorige keer is er trouwens niks gevonden en is er alleen een HSG gedaan, maar geen IUI oid. Misschien is ons vorige kindje wel een enorm wonder geweest en lukt het niet nog een keer.

Ik zie er enorm tegenop om weer die medische molen in te gaan en al die testen. Op dit moment zie ik dat helemaal niet zitten. Als het moet, dan zal ik het uiteindelijk wel doen natuurlijk.

Ik weet ook dat er veel hier zijn die veel langer bezig zijn en die nog geen kindjes hebben. Moet eerlijk toegeven dat dat nog wel moeilijker is, dat vond ik de eerste keer in ieder geval wel, omdat je dan helemaal niet weet of je t ooit mee mag maken. Maar t valt ook de tweede keer niet mee om er 'luchtig' meer om te gaan.

Zo een heel verhaal, lucht toch wel weer een beetje op. Hopen dat ik mijzelf snel weer bij elkaar raap.

Iedereen vele sterkte en ik heb heel veel bewondering voor iedereen die zich keer op keer door de teleurstelling heen vecht om de diepste wens in vervulling te laten gaan.
gr
Wenser

Hoi wenser,

Logisch dat je baalt en het even niet meer ziet zitten. Als de wens er is voor een kindje of het nu de 1e,2e of 3e is dan wil je het liefst snel zwanger zijn.

Ik hoop dat je over een paar dagen de moed weer bij elkaar kan rapen voor de volgende ronde en dat je maar snel zwanger mag worden zonder medische molen!

Fijn weekend!

Hoi wenser

Ja is ook niet niks wat ik lees ,ja ben bezig met me eerst ppff en alles wat jij schrijft is waar de moed en teleurstelling ppff toen ik er aan begind had ik ook geen iedee ze vertelen het je maar je maakt het in een soort roes mee en als je dan van start bent gegaan dan pas denk tthheeeejjj verwerking verwerking afwachten afwachten. En hoopen ,,,maar zoals je al zei het is een wonder of niet en daar gaat het om ,, nou meid heel veel hoop voor jou en ik hou het in de gaten ,,,,(ik ben nu met met me 3 iui bezig en ik hoop op 3 x schreeps recht dus ,,,, dus ik ben in afwachting en hoop heel erg ,,,dikke knuff

Hai lieve wenser,

Ik vind het zooo rot voor je dat je je zo voelt, jij die altijd een bemoedigend woord hebt voor iedereen.....Weet je, het is allemaal ook niet makkelijk, daar kunnen de meeste van ons helaas over mee praten maar ook voor jou gaat dat lichtje gauw weer schijnen, let maar op!!!

Ook al wordt het een 2de, 3de of 4de kindje, elke ronde is er gewoon 1 teveel en als het dan (weer) lang duurt dan ga je aan van alles twijfelen, heel begrijpelijk hoor meid!!

Ik hoop echt dat je je gauw beter voelt en met goede moed toch weer verder kan/gaat.

Hou je taai en misschien dit weekend even wat gezelligs doen met je gezin, even de gedachten verzetten.

Ik denk aan je, een dikke knuffel Lynn.

Heb op je vorige topic al gereageerd, maar ook hier nog even een hart onder de riem!

Sterkte lieve wenser!

Liefs Daisy

Ach meisje toch!
Ik denk ook dat het niet uitmaakt voor de hoeveelste keer dat je zwanger wordt! We hebben allemaal dezelfde wens! Allemaal liever vorige week dan vandaag!
Logisch dat je er even doorheen zit! Is heel normaal hoor!
Ik hoop dat je jezelf snel weer bijeen kunt rapen!
En anders lucht je maar lekker vaak je hart hier op dit forum!!

Lieve groetjes

Nu zie ik dat mijn twee berichten allebei zijn geplaatst, apart....
Maar dan jullie wel voor jullie lieve berichten, dat geeft wel steun!
Wenser

Ik snap dat je je rot voelt. Maar voor een 2e krijg je niet weer alle onderzoeken he. Ze gaan eigenlijk verder waar je bij de eerste gebleven was. Dus het gedoe eromheen is wel een stuk korter als bij de eerste. Neemt niet weg dat het altijd nog een grote stap is en dat je als je de mmm opnieuw in gaat waarschijnlijk aan de hormonen moet. Ik weet dat het bij mij niet spontaan gaat en heb bij de 2e ook heel snel actie ondernomen. Ik vond het wel prettig dat je niet alles weer opnieuw hoeft te doen. Heel veel sterkte meid!

Terug
Bovenaan