even een berichtje uit het ziekenhuis

vrijdag 25 maart is onze zoon Tjerk geboren. Na een redelijk voorspoedige bevalling die toch in het ziekenhuis eindigde is hij om 16.47 geboren. Hij woog 3305 gram en was 50 cm. 's Avonds mochten we lekker naar huis en de kraamzorg zou nog even voor de nacht komen. Helaas was zijn temp gezakt en kregen we die niet meer omhoog en zijn we om 12 uur 's nachts met Tjerk teruggegaan naar het ziekenhuis. Zijn bloedsuiker was veel te laag en tot nu toe heeft hij heel veel moeite om die op peil te houden. Waarschijnlijk heeft hij een infectie maar op dit moment weten we nog heel weinig. We moeten nog heel veel onderzoeken afwachten en na elk positief bericht volgt weer een negatief bericht. Het rare is dat hij zich niet als een zieke baby gedraagt. Hij slaapt, drinkt en reageert zoals elke baby zou moeten doen. Ze staan in het ziekenhuis voor een raadsel. Voorlopig moet hij nog blijven en ik mag zelf tot donderdagavond bij ons kereltje blijven. Heb niet de tijd om andere topics te lezen dus dat doe ik volgende week wel even.

Groetjes Supertje en Tjerk

Uiteraard eerst van harte gefeliciteerd met jullie kindje. Maar wat vervelend zeg, dat jullie nu in het ziekenhuis liggen. Ik duim dat alles snel weer goed komt/

Liefs
Ingrid

Wat vervelend voor jullie dit verhaal. Het lijkt verschrikkelijk veel op het verhaal dat wij hadden bij onze dochter. Uiteindelijk mocht ze na 10 dagen naar huis en is er nooit gevonden wat er nou aan de hand was.
Hou de moed erin en maak je maar niet druk om onze topics.....jouw mannetje is belangrijker!
Sterkte, we branden voor jullie een kaarsje!

Liefz Esz

Terug
Bovenaan