even een berichtje van kreeftje

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

Ik heb een hele tijd niets van me laten horen, eigenlijk al sinds ik terug ben uit Florida. Een aantal van jullie zullen mij nog wel kennen.Inmiddels zijn we alweer 7 maanden volop bezig, maar helaas, zonder resultaat.
Ik zag trouwens dat hier iedere dag wel iemand zwanger raakt, en dat geeft me toch wel moed.

Bij mij nog steeds geen zwangerschap, sterker nog: ik ga het medisch circuit in. Morgen heb ik mijn eerste onderzoeken bij de gyneacoloog. Dit omdat mijn cyclus echt door elkaar ligt de laatste tijd (laatste ongi was er al na 18 dagen) en omdat, na iedere maand weer, om de dag te klussen, we nog steeds niet zwanger zijn.
Ik zie enorm op tegen het onderzoek, maar ik ben wel blij dat er naar gekeken wordt!

Gelukkig heb ik ook goed nieuws!!! WE GAAN TROUWEN!!!! ja, hij heeft me "eindelijk" gevraagd. Waarschijnlijk trouwen we al in november, dus dat is lekker snel. We zijn al volop bezig met de voorbereidingen en ik heb er enorm veel zin in!!!
Mijn wens is uiteraard dat we in november met z'n drietjes trouwen, dat zou echt helemaal geweldig zijn!!!

We doen ons best en we zien wel hoe het loopt.

Verder voor alle dames die volop aan het klussen zijn: heel veel plezier en succes!
en voor alle dames die in spanning afwachten: heel veel geluk!!!
Ik duim voor jullie allemaal!!!

dikke knuffel voor jullie allemaal!!!!

Hoi,

Gefeliciteerd. Trouwen! leuk hoor. Ik zal voor jullie duimen dat jullie dat met zijn 3'en in het huwelijksbootje stappen.

En veel succes de komend tijd, ik hoop dat er niets vervelends uit komt voor jullie, en dat je snel zwanger bent.

groetjes,
Kirsten

Hoi Kreeftje,

Wat gaaf dat hij je gevraagd heeft! Ik hoop dat jullie een heel fijne dag hebben in November.
Jammer dat het ondanks alle moeite toch een medische kwestie gaat worden. Maar je hebt groot gelijk! Een beetje hulp is nooit weg. Wie weet is het nu zo gepiept, en trouwen jullie in november echt met z'n drietjes. Ik hoop het voor jullie.
Sterkte bij de gyn!

Groetjes, Kat

Hee gelukkig weer een berichtje van jou. En wat Toevallig. De laatste tijd zijn hier bijna allemaal nieuwe en ben ik hier dus ook al lang niet meer geweest. Ik zit nu ook in het medische circuit dus we kunnen elkaar een handje geven. Ik blijk dus pco te hebben en mag nu met clomid beginnen. Ik ga nu denk ik zelf maar eens naar het forum als zwanger worden langer duurt want hier vind ik het ook niet meer. Kom anders nog eens naar ons eigen msn forum dat lijkt me gezellig.
Het is even een kort berichtje  want ik heb zo een afspraak maar het lijkt me leuk om kontakt te houden.

Groetjes Mariska

Hoi Kreeftje,

Leuk om weer eens wat van je te lezen!
En dan helemaal een goed bericht dat jullie gaan trouwen. Leuk hoor!
Kom hier heel afentoe nog even lezen en dan zie ik dat van jou staan.
Vroeg me al af hoe het met je ging.
En wat zou het super zijn als jullie met z'n 3'tjes konden trouwen he....het is nog niet geen november (dat was het toch he, kan niet teruglezen). Mocht jij hier blijven schrijven, dan kom ik zeker vaker weer eens wat lezen hier, verder zit ik op het januariforum.

O ja, als je nog bij het msn forum wilt (we kunnen wel wat input gebruiken het is nog niet echt druk zeg maar) dan moet je even zoeken op de naam jonge gezinnen bij MSN groepen. Dan zou je er moeten komen en dan kun je lid worden (moet ik je goedkeuren...beetje omslachtig, maar op die manier blijft het een besloten groep waar niet iedereen mee kan lezen)

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan