even een berichtje van mij

hallo mama's,

hier even een berichtje van mij, mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2006 (32 wkn). ik lees alles wat er op de site verschijnt, hoor. iedereen die bevallen is van harte gefeliciteerd. met naima gaat alles voorspoedig. behalve dan de hartruis, die hopenlijk bij de volgende controle verdwenen is.. ik heb op dit moment niet echt de behoefte om te reageren of berichten te posten, omdat ik het gevoel heb dat ik hier niet zo "thuis" hoor. jullie kindjes zijn bijna allemaal op tijd geboren en zijn veel zwaarder, drinken meer, hebben een "normale" ontwikkeling. dus niet echt te vergelijken met naima. maar waar ik kan zal ik een wijze raad plaatsen, hoor. nou, dan weten jullie waarom ik niet zo vaak op  het scherm verschijn en nemen jullie het me niet kwalijk als ik niet overal op reageer. veel geluk met alle kleintjes!

liefs van SOPHIE, mama van quinty 04-10-2004 en naima (24-11-2006, 32 wkn, uitgerekend op 19-01-2007)

Hoi Sophie,

Hoe is het nu met Naima? Ontwikkelt ze zich goed? Moet je nog met veel dingen rekening houden omdat ze zoveel te vroeg geboren is of valt dat mee? Hoe groot is ze nu?
Het zal voor jullie echt een hele spannende en zware periode zijn geweest, met zo'n klein meisje... Ik zal voor jullie duimen dat de hartruis bij de volgende controle helemaal verdwenen is!

Groetjes,

Eveline

Hoi Sophie,
da's toch helemaal niet erg. Ik snap wel dat je je hier niet helemaal thuis voelt. Reageer gewoon als je goede tips hebt. Tenslotte heb je al een ouder kindje en dus ervaring.
Hopelijk ontwikkeld Naima zich verder prima. Da's het belangrijkste.
Groetjes Veerle
mama van Quinn 22-01 (vandaag precies 1 maand oud)

hi mama's,

bedankt voor jullie reacties. met naima gaat alles goed.  op de onzekerheid van de harthuis na, dat wel. als het goed is weten we eind volgende week meer. a.s. dinsdag voor het de 2de keer naar het cb en ook het eerste prikje. ach, ze is al zoveel keren al geprikt.. toen ze net geboren was de eerste 2 wkn iedere dag. maar het blijft sneu voor zo'n kleintje. weet nog toen haar navellijn (infuus in haar navel)  eruit moest, het meest pijn deed de pleister die eraf getrokken werd. toen begon ze echt hard te huilen. volgende week ook weer bloed prikken... het duurt echt een eeuwigheid voordat ze genoeg bloed uit het hieltje drukken om zo'n buisje vol te krijgen. dat vind naima ook niet echt leuk. maar ja, het moet.

enne.. tuurlijk houd ik jullie op de hoogte! nogmaals bedankt voor jullie begrip.

liefs, SOPHIE
mama van quinty 04-10-2004 en naima 24-11-2006, 32 wkn

Terug
Bovenaan