even een berichtje van mij.

A

Anoniem

Guest
Hallo moedertjes !

Ik heb niet zo veel tijd gehad om steeds te reageren, maar heb wel veel gelezen hoor wat jullie allemaal schreven. Maar vanmorgen heb ik even weer lekker tijd.....

Alles gaat zo langzamerhand weer een beetje gewoon in ons gezinnetje. Ik voel me nog steeds erg moe en zwak na die curettega, maar het gaat wel duidelijk beter dan vorige week! Ik heb mijn ritme weer een beetje gevonden, en doe nu alles weer een beetje zelf, zelf de was, stoffen en zuigen en eten koken. Dat was de eerste dagen een enorme klus, die ik niet vol kon houden.

Silas is vandaag precies drie weken en doet het heel erg goed!! Hij groeit goed, weegt nu ruim 10 pond, en drinkt heel goed zijn flesjes leeg. Hij krijgt nu nog 5 voedingen van 150 cc. De laatste fles krijgt hij om half elf 's avonds en dan slaapt hij door tot 6 uur, half 7. Dat is dus geweldig!! En ook voor mij, want na een weekje door slapen voel ik mijn krachten ook weer terug komen.

De anderen kinderen zijn nog steeds heel erg blij met hun kleine broertje. Joël is steeds heel erg lief en geeft Silas veel kusjes en maakt zijn mondje steeds schoon als Silas een beetje spuugt, ook geeft hij hem zijn speentje terug als Silas die is verloren. Voorlezen en verhaaltjes vertellen is nu een grote hobbie van hem!
Hannah is na haar grote teleurstelling dat ze geen zusje had gekregen, nu op en top moeder! Alles wat ik bij Silas doe doet zij met haar pop, terwijl ze nooit zo met poppen speelde!!! Ze is super trots dat Silas vlak bij haar slaapt, en dus is 's morgens haar eerste gang naar het ledikantje om te kijken of hij nog lekker slaapt!!
Nou, van Boaz en Mathé kan ik weinig zeggen wat er in hun koppie omgaat, ze uiten zich nog niet zo, voor hen is het een hele gewone zaak dat Silas er is, ze gaan gewoon verder met hun leventje. Boaz heeft trouwens een hele mooie kleurplaat gekleurd voor Silas. Hij had er zo zijn best op gedaan, dat hij na die tijd zei dat hij gewoon buikpijn had van de inspanning!! Lief he??

Nou, jullie zien dat alles verder dus goed gaat in Mussel. Ik denk dat ik vanaf nu wel weer vaker wat meeklets, nu alles weer loopt hier......
Allemaal heel veel plezier met jullie kindjes, en een hele dikke kus van een heel gelukkig moedertje van 5.....

Liefs Hilma.

He Hilma!

Wat fijn dat alles weer wat beter gaat en jullie gezinsleventje weer op de rails komt!!
Gelukkig kun je weer veel dingen zelf!

Wat ontzettend lief hoe je andere kids reageren op hun kleine broertje.. :)

Leuk als je hier weer wat vaker komt mee kletsen begon je al te missen.. haha!

Hier gaat ook alles goed! Voel me nu na 6 weken weer echt helemaal Top! Shenaya is lekker gezond en groeit echt heel erg goed!
Ze is nu ruim 3,5 Kilo en zo'n 51 Cm lang!!
Op naar het eerste lachje hier, kunnen we eindelijk zien wat ze leuk vind!!

Xx Lies

Hoi Hilma,

Hé, wat goed dat ie al zo lekker met je gaat. Maar ik denk ook dat je als moeder van 5 kids, onmogelijk gemist kan worden. Effe een daggie in bed blijven is er voor jou niet bij. Nou, heb ik er  'slechts' 2, maar ook voor mij zit dat er niet in hoor !!!!  Alhoewel, als onze oudste van 3 naar de peuterspeelzaal is, zou ik wel een paar uurtjes met de baby kunnen meeslapen, maarja, dan ben je ook weer blij dat je effe je handen vrij hebt, zodat je nog zoveel andere dingen kunt doen.
Maar ik las dat kleine Silas al wel lekker doorslaapt snachts. Das natuurlijk heerlijk. Dat is er bij  ons nog niet bij. En aangezien ik borstvoeding geef, ben ik altijd de pineut    Nou, maar dat heb ik graag over voor ons kleine mannetje !!!! Gelukkig doet hij het hartstikke goed, hij groeit lekker en is gewoon een heerlijk baasje.

Nog bedankt voor je reactie op mijn oproep over ervaringen met verloskundige. Is erg fijn om je gevoel zo te kunnen delen.

Hé, doe het rustig aan met "de was, stofzuigen, eten koken...."
En een dikke knuffel voor al je lieve kindertjes,
Liefs, Annette

hey hey hilma

fijn dat het allemaal zo goed gaat
een strak ritme heb je ook wel nodige met 5 kinderen denk ik
ik merk dat ik ook zoveel mogelijk in het ritme blijf met justin en feline moet zich maar een beetje aanpassen
maar indd na 7 uur savonds ligt me zoontje op bed en als feline wakker wordt heb ik even heerlijk de tijd voor haar eff lekker op de bank hangen of lekker tegen dr praten   fo gewoon wat foto's maken
zoals de bevalling is gegaan en zoals het nu gaat
zou ik ook wel 5 kinderen willen maargoed me man vind het genoeg hij is ook 43 inmiddels en vind 2 gezonde kindjes wel compleet zo
maar het idee dat ik nooit meer zwanger wordt en nooit geen bevalling meer en dat mooie gevoel als ze net op je buik ligt   vind ik toch wel erg
maargoed loop nu teveel te ouwehoeren hahahah
we spreken je weer zogauw je tijd heb

groetjes soraya

Terug
Bovenaan