even een berichtje van moi

Hier weer even een berichtje van moi...

Wij gaan bijna gelijk op hoor Janna Nienke, want ik heb mijn NOD 30 juni,,,tenminste als de clomis zijn werk heeft gedaan,,ik merk aan mijzelf dat ik er niet erg positief over ben, waarom weet ik niet,,,,maar op de 1 of andere manier denk ik dat de clomid niet aan gaat slaan! Ik heb gelukkig helemaal geen last van bijwerkingen gehad!!! Ik ben nu s'morgens aan het tempen en in het verloop van deze week,,, moet ik ongeveer mijn eisprong krijgen denk ik!! Dus ik ben benieuwd!! Ik zal het aan mijn temp moeten zien!!

Ondertussen klussen wij nu elke dag...misschien best heftig even, maar wij hebben er beide geen probleem mee gelukkig,,,en het is maar voor een korte periode dat scheelt,,,en Janna Nienke,, ik moet mij er soms ook echt toe zetten hoor,,,,vooral als ik erg moe ben, maar tot nu toe is het prima vol te houden,,ik denk alleen soms wel, als het maar niet voor niks is,,eigenlijk best erg natuurlijk, maar je doet het natuurlijk zo vaak met als doel...een zwangerschap,,,hier voor deden wij het veel minder hoor,,misschien 2 x in de week!!!
Het is in ieder geval positief voor ons sexleven!!

Ik hoop zo dat het ons nu gaat lukken!! We gaan ervoor!! Het zou wel geweldig zijn Janna Nienke, als wij ook samen naar het volgende forum kunnen!!

Liefs moi xxxx

Hoi!

Heb je dat berichtje gezien onder ons oude bericht? Of we maar naar een ander forum willen gaan, omdat hier meiden zitten die al zo lang zwanger proberen te raken. Ik snap wel dat het niet leuk is om zo'n berichtje te moeten lezen, maar er staat toch ook heel duidelijk bij voor wie het bedoeld is, dus dan lees je het toch niet? Snap ik niet zo goed, hoor.

Ik ben benieuwd of je een duidelijke tempverhoging te zien krijgt komende week. Ik hoop het voor jullie, want dan weet je in ieder geval dat je de clomid niet voor niks hebt genomen. Wanneer moest je nou ook al weer terug naar de gyn, als je weer ongi was geworden?

De film was trouwens op zich wel leuk, maar ook vreselijk bloederig en daar was ik gewoon niet zo voor in de stemming... Wel erg indrukwekkende beelden van een vloot en die stad en veldslagen natuurlijk!

Verder niet veel nieuws van deze kant, ga zo even plat, ben erg moe...

Liefs Kiki

Jeetje, dat had ik helemaal niet gelezen joh! Ja, ik snap het ook wel dat het voor sommige best moeilijk is om jullie verhalen te lezen over jullie zwangerschap, maar inderdaad ze hoeven het niet te lezen, want het staat onder een reactie,,,maar als ik mensen tegen het hoofd stoot wil ik ook op het feb-forum verder met jullie kletsen hoor!

Ik moet pas 11 augustus weer naar de gyn pfff nog een heel eind weg, en dat vind ik ook zo moeilijk,,als de clomid niet aanslaat moet ik de volgende cycles weer een kuurtje van 50 mg per dag, terwijl ik misschien meer nodig heb! Misschien dat ik morgen wel bel dat ik op vakantie ga in aug of ik in juli misschien al terecht kan,,,leugentje om best wil,,,ik vind een beetje controle tijdens de clomid-kuur niet meer dan normaal! Ook als het wel aanslaat en ik zwanger ben moet ik toch op controle voor het geval er meer eitjes bevrucht zijn!

We zien het wel,,,we klussen vrolijk verder,,en ik hoop straks aan mijn temp te zien dat ik een eisprong gehad heb!

Liefs moi xxx

Hallo

Daar ben ik dan. Ik had het berichtje ook gelezen, maar verder niet zoveel op gereageerd. Ik snap sommige mensen niet hoor. Als ze er problemen mee hebben dan vind ik ook dat je er even bij moet zetten waarom. Ik kan me een beetje voorstellen dat sommige meiden het moeilijk vinden, maar ja.En net zoals je zei kiki dan moeten ze het niet lezen.

Vanmiddag op bezoek geweest bij vrienden van ons. Ook nog daar gegeten. Was erg gezellig. Moeten we vaker doen, maar ja je weet wel hoe dat gaat.
Ben erg onzeker over mijn vrienden, maar soms moet ik echt tegen mezelf zeggen dat ik me niet zo aan moet stellen.

Nou Moi, echt leuk dat we dan gelijk lopen. Ik hoop voor jou ook dat die clomid werkt en dat je een eisprong hebt. Stel dat je deze keer niet zwanger mocht zijn, maar wel een ei hebt gehad, dan weet je in ieder geval dat de clomid bij je aanslaat.
Ik hoop wel dat we dan samen zwanger zijn. Want als ik wel zwanger ben en jij niet dan zou ik me wel een beetje raar voelen.

Ben ook nog druk aan het tempraturen. Moet er wel vaak om lachen. Jacob vraagt elke ochtend vaak:" En?" Nou dan zei ik wat voor tempratuur ik had. Ik vertelde dat ook aan de psycholoog en toen vroeg ze waarom doet hij dat eigelijk. Ik zei dat ik dat niet precies wist, maar wel leuk vindt dat hij zo meeleeft. Ik vroeg hem gisteren waarom hij dat steeds vroeg. Nou zei die, als je nou verhoging hebt dan moet ik er toch gelijk op? Ik moest toen wel even lachen, maar wel lief dat hij het dat ook zo beleefd.
Even een vraagje Moi. Als je er niet op wilt antwoorden snap ik ook hoor. Waar tempratuur jij? Of maakt het niet zo heel veel verschil?

Kiki, je bent dus erg vaak moe lees ik in je verhaaltjes. Dat een zwangerschap dat met je lijf doet. Kun je het nog wat volhouden dan de hele dag met die kids?
Nou je moet er wat voor over hebben. Ik wou dat het bij ons ook zover was. Nog twee weken wachten.

Nou ik weet niet wanneer ik jullie weer spreek, want morgen is mijn zusje jarig en moeten we op verjaardagsvisite. Zie wel even.
el, als je dit nog leest, veel succes en plezier met vertellen morgen aan je schoonmoeder.

Liefs Janna Nienke

Hoi Janna Nienke,

Je mag alles aan mij vragen hoor!! DAt is het mooie van dit forum je deelt zoveel met elkaar..zelfs hoe je temp...ik temp altijd anaal of rectaal net hoe je het noemen wil...ik doe het voordat ik opsta, maar niet altijd op hetzelfde tijdstip. Vanmorgen werd ik op 7.00 al wakker en dacht meteen ik moet tempen, want als je daarna weer in slaap valt is het niet meer de juiste temp...om 7.00 dus 36.3 en om 8.30 36.6 dus dat scheelt echt wel! Ik heb dus altijd een vrij lage temp, dus als ik mijn ei heb gehad moet ik dat echt kunnen zien!!

Wat lief dat je vriend (man) zo met je meeleeft en dacht...bij temp-stijging moeten wij er tegenaan!! Grappig!

Mag ik vragen waarvoor je bij de psycholoog loopt? Of wil je dat liever niet "zeggen"?

We gaan samen gewoon ontzettend ons best doen hoor,,,en straks hopelijk tegelijk naar het volgende forum, maar als jij straks zwanger bent en ik niet,,hoef jij je echt niet rot te voelen hoor,,,onze tijd komt echt wel )zeg ik heel stoer)...

Werkze morgen maar weer,,,en veel plezier morgen!!

Liefs moi xxxx

Niet weggaan hoor! Anders moeten wij zo zoeken. Vindt het zelf leuk om te lezen hoe je je voelt. En wie het niet wil lezen, slaat het toch gewoon over.
Groetjes en lekker genieten en blijven schrijven.
Groetjes Arina

Terug
Bovenaan