Hier weer even een berichtje van moi...
Wij gaan bijna gelijk op hoor Janna Nienke, want ik heb mijn NOD 30 juni,,,tenminste als de clomis zijn werk heeft gedaan,,ik merk aan mijzelf dat ik er niet erg positief over ben, waarom weet ik niet,,,,maar op de 1 of andere manier denk ik dat de clomid niet aan gaat slaan! Ik heb gelukkig helemaal geen last van bijwerkingen gehad!!! Ik ben nu s'morgens aan het tempen en in het verloop van deze week,,, moet ik ongeveer mijn eisprong krijgen denk ik!! Dus ik ben benieuwd!! Ik zal het aan mijn temp moeten zien!!
Ondertussen klussen wij nu elke dag...misschien best heftig even, maar wij hebben er beide geen probleem mee gelukkig,,,en het is maar voor een korte periode dat scheelt,,,en Janna Nienke,, ik moet mij er soms ook echt toe zetten hoor,,,,vooral als ik erg moe ben, maar tot nu toe is het prima vol te houden,,ik denk alleen soms wel, als het maar niet voor niks is,,eigenlijk best erg natuurlijk, maar je doet het natuurlijk zo vaak met als doel...een zwangerschap,,,hier voor deden wij het veel minder hoor,,misschien 2 x in de week!!!
Het is in ieder geval positief voor ons sexleven!!
Ik hoop zo dat het ons nu gaat lukken!! We gaan ervoor!! Het zou wel geweldig zijn Janna Nienke, als wij ook samen naar het volgende forum kunnen!!
Liefs moi xxxx