even een berichtje van Wiljo

Hallo Meiden,

Ik zit dus thuis, met nog steeds een hernia. Ik ben naar de neuroloog geweest en ik hoef gelukkig niet geopereerd te worden. De hernia moet met rust genezen. Ik hoef ook niet 6 weken plat te liggen, want die behandeling is uit de tijd,(volgens de neuroloog dan.)Ik moet gewoon heel rustig aan doen. En even achter de pc mag ook, dus ik zit nu al jullie verhalen en belevennissen weer te lezen. Het gaat al een stuk beter dan een paar weken terug. Ik krijg nu ook andere pijnmedicatie, morfinepreparaat en valium. Zwanger worden is nu helemaal uit den boze.   Heb  even in de put gezeten. In oktober een miskraam en nu weer die hernia, zag het even niet meer zitten.Maar heb nu weer flinke moed.

Groetjes Willemien

Hoi,

Fijn om te lezen dat je het weer wat roziger aanziet. Ik hoop dat je hernia een beetje vlot overgaat, en dat je gauw van die medicijnen af mag. Daarna natuurlijk weer gauw zwanger mogen worden!
Neem je rust, en veel sterkte!

Groetjes, Kat

Hoi Wiljo,

blij dat het weer wat beter gaat, hoop dat het zo blijft. Misschien ook wel goed even verplichte rust kun je even afstand nemen van het zwangerworden en daarna er weer fris tegenaan
Succes

Há, die Willemien!

Even een berichtje van een oude bekende....

Wat fijn om te lezen dat die hernia een klein beetje onder controle is, zeg! Hulde!!

Je bent er nog lang niet, begrijp ik, maar het is een begin... En
jemig, wat een medicatie joh!! Maar zo lang het je op de been houdt!!!

Ik was vandaag voor het eerst sinds 'k-weet-niet-hoeveel-weken weer
even op 't forum aan het kijken. Kon het níet laten!! Ik heb er even
afstand van genomen, want ik was (en ben) nog veel te veel bezig met
zwanger willen worden. Zoals telkens weer blijkt is willen NIET genoeg!
Helaas!!

Nou meid, 't was goed om even van je te horen!!

Wens je alle beterschap die je nodig hebt!

Liefs van Sisi.

Terug
Bovenaan