Even een berichtje...

Hoi meiden,
Ik dacht, laat weer eens even wat van me horen, heb wel iedere dag meegelezen, maar had zelf weinig nieuws. Vorige week ben ik dan toch ongi geweest en dat na 45 dagen... Nu heb ik voor volgende week dinsdag een afspraak met mijn ha gemaakt, om eens verder te gaan kijken. Ik heb zoiets van: we kunnen nou wel eerst zelf blijven aanrommelen en dat jaar volmaken, maar als ik misschien toch niet eens een eisprong heb, dan is dat toch zonde van alle stress, onzekerheid en moeite. Ik hoop dat hij me daar weer een stap verder mee kan helpen en dat er iets gaat gebeuren...hier word ik gek van. En hij zei in januari zelf dat ik als het zo doorging na een paar maanden maar weer terug moest komen, ook omdat ik op deze manier veel minder vaak een eisprong zou hebben, als ik die al heb, en dus minder kansen om zwanger te raken. We zien wel. Ik moet zeggen dat ik me er altijd een heel andere voorstelling van had gemaakt hoor, van zwanger worden....nooit bedacht dat het bij mij weleens heel moeilijk zou kunnen worden. oke, binnen een maand zwanger dat wist ik wel dat ik daar niet op moest rekenen, maar dit... Misschien ook wel omdat er in mijn omgeving niet echt mensen waren die moeite hadden of waarbij het lang duurde. En mijn eigen moeder was iedere keer zo snel en gemakkelijk zwanger (terwijl mijn vader destijds alleen tijdens de weekenden en soms maar een keer in de 2 weken thuis was!!!) Maar goed, het wordt weer een lang verhaal. Alle meiden die zwanger zijn, echt heel erg gefeliciteerd en nu snel opgehoepeld naar het andere forum. En aan alle andere geobsedeerden net als ik, hopen dat de obsessie nu snel werkelijkheid wordt!!!!! Liefs, Anke
 
Hallo Anke,
Ik weet precies wat je bedoeld. Ook bij mij gaat het allemaal niet zo vlug als dat we gewild hadden. Natuurlijk ga je er niet vanuit dat je binnen 2 maanden zwanger bent maar je moest ze de kost eens geven bij wie het allemaal wel zo gaat. Ben zelf bijna een jaar gestopt met de pil. Ben bij toeval samen gestopt met 3 vriendinnen waarvan er zelfs 2 al bevallen zijn en die andere als het goed is over 4 maanden gaat werpen :) Maar weet zeker dat onze tijd ook nog wel komt. Succes..
Groeten Caro
 
Lieve Anke,

Lekker hé, dat je verhaal zo lekker even kan spuien !!!! Ik hoop dat de ha je volgende week verder kan helpen en dat je in ieder geval wel een eisprong hebt. Laat het dan wezen dat je alleen wat verkeerd doet met klussen. Ik hoop het voor je want daar kunnen jullie zelf iets aandoen zonder medisch gedoe. Meid, ontzettend veel succes a.s. dinsdag bij ha en ik duim voor jullie !!!!

Groetjes Biaggi.
 
Terug
Bovenaan