even een berichtje

Hallo Meiden.
Ik ben er weer............. een tijdje niet bij jullie geweest. Had even wat "rust" en afleiding nodig na onze mislukte 2de ICSI poging. Morgen hebben we weer een nagesprek met onze gyn. Ik vind het wel weer spannend hoor. Ben reuze benieuwt wanneer we onze 3de poging mogen ondergaan. Ik ben er eigelijk helemaal klaar voor. het liefst begin ik vandaag nog, maar goed, dat kan helaas niet. Ik denk dat we onze 3de poging ook weer in een eigen cyclus mogen doen, want dat is de laatste keer ook gebeurt en eigelijk is dat wel goed verlopen. Er waren 12 follikels, waarvan er 8 goed waren. Dus dat was prima.
Er waren er 4 bevrucht en 2 teruggeplaatst, allebei 20 delig. Maar helaas zijn ze niet blijven zitten en ben ik ongesteld geworden. Ik heb me wel voorgenomen het toch wat rustiger aan te gaan doen bij de volgende poging, want  ik heb eigelijk alles wel gedaan bij de 2de poging, misschien te veel???
Duim morgen nog even voor ons....................
liefs wilma

Hoi WIlma

Goed om te lezen dat je de energie hebt om verder te gaan. Ik hoop dat je snel mag beginnen met poging 3. Ik heb komende maandag een nagesprek over de curretage en wanneer onze eskomootjes teruggeplaats mogen worden (cryo's)
Succes

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan