even een berichtje

Hallo,
Ik heb verleden jaar een miskraam gehad in maart. Ik ben nu 3 dagen over tijd. Ik voel me een beetje down. Dat had ik verleden jaar ook rond deze tijd toen ik zwanger was. Ik zit dus een beetje in onzekerheid. Zou ik nu zwanger zijn of niet. Ik moest het gewoon even kwijt.
Even voor Corina. We waren rond die tijd beide op het forum. Hoe gaat het nu met jou?

Groetjes,
Maria

Een paar maanden geleden was ik ook een paar dagen overtijd. Ik heb toen ook een test gedaan. Die was negatief. Ik wil nu liever niet te snel testen, vanwege de teleurstelling. Vandaar!
Ik wil nog een paar dagen wachten
Groetjes,
Maria

Hi Maria,

Wat lief dat je naar me vraagt.
Met mij gaat het heel goed.
Ondanks de nare ervaringen van afgelopen jaar heb ik enorm veel vertrouwen dat het ooit goedkomt. Het enige waar ik enorm van baal is dat ik nooit meer echt zal genieten zoals ik dat bij mijn eerste zwangerschap heb gedaan. Het voelt echt een beetje alsof dat me is afgenomen, maar misschien als ik een keertje over de 12 weken kom zal ik weer kunnen genieten als ooit te voren.

Wat is het voor jou een spannende tijd nu. Als ik zo lees kan het wel eens raak zijn maar ik kan me heel goed voorstellen dat je nog wacht om een teleurstelling te voorkomen. Toch ga ik voor je hopen en vooral dat het dan nu goed mag gaan.

Ik hoop snel van je te horen.

Corina

Hoi Corina en F,
Het is zeker spannend. Ik wil natuurlijk graag weer zwanger worden. Maar aan de andere kant bekruipt me af en toe toch een beetje een angstig gevoel. Zal misschien wel te maken hebben met mijn miskraam. Hebben jullie daar ook niet soms last van, als je bedenkt weer zwanger te kunnen zijn? Misschien dat het verdwijnt als we inderdaad weer zwanger mogen worden en dan de 12 weken gepasseerd zijn, zoals je schreef. Gelukkig dat je er vertrouwen in hebt. En het zal ook vast en zeker goed komen! Daar moeten we maar van uitgaan! Bedankt voor jullie medeleven. Dat doet me goed.
Ik wens jullie ook veel succes!
Liefs,
Maria

Terug
Bovenaan