even een berichtje

hallo meiden,

Ik lees nog steeds alles mee, maar voel me zo beroerd dat ik me er niet echt toe kan zetten om wat te reageren. Maar nu dan toch even :)

Hoe is het met iederee?Wat fijn dat de meeste echo's goed zijn zeg, echt super! en zelfs al hier en daar een hartje gehoord, echt leuk!

Ik mag morgen naar voor een echo naar de vk. Hoop dat ze gelijk wat tips heeft voor mijn duizeligheid/ misselijkheid enz..(iemand hier nog en gouden tip??)

Hoop dat iedereen een beetje aan het genieten is!!

liefs

Hi Zwangermeisje,

Heel herkenbaar hoor. Heb ook echt geeeen energie. Die duizeligheid kan heel goed komen door een lage bloeddruk. Dit is niet schadelijk, maar hartstikke vervelend. Als het je hb is, kun je staaltabletten krijgen. Bij de verloskundige zou ik vragen of ze die ff checkt.
De enige tip die ik je kan geven is; neem genoeg rust. Als je je duizelig voelt, kun je een zout dropje nemen. In de meeste gevallen gaat de misselijkheid na de eerste 3 mnd wel weg.

x Taraneh

Hoi zwangermeisje!!

Ga naar de huisarts en vraag om tabletten voor de misselijkheid!! Emefesene tabletten!! Ik voelde me vanaf week 6 echt een dweil voelde me de hele dag misselijk en beroerd en spuugde elke ochtend. Na een paar dagen deze tabletten in te nemen voelde ik me echt stukken beter! Volgens mij is het echt niet meer nodig om je zo rot te voelen, weet natuurlijk niet of het bij iedereen helpt! Maar het is natuurlijk het proberen waard, succes

Groetjes mamavanbijnatwee 9wkn!

HOi,

Ik kom net van de vk af. Ik heb aankomende donderdag pas mijn echo.

Heb met haar gesproken over de emasafene zetpillen die ik voorgeschreven gekregen had van de dokter vanwege enorme misselijkheid en het vele overgeven dat ik enkele weken geleden had.
Sinds een paar dagen gaat het wel een stuk beter. Ik geef in ieder geval niet meer over.
Dus ik vroeg haar wat ik zou doen, doorgaan met die zetpillen, omdat ze werken, of stoppen, omdat ze niet meer nodig zijn. Ze zei dat het goed was om te proberen.

Ook zei ze dat ze zelf het advies zou hebben gegeven om te stoppen met werken en met veel rust en kleine beetjes te eten mezelf beter te gaan voelen. Ze zou dus zelf geen zetpillen hebben aangeraden.
Het is momenteel erg druk op het werk, veel collega's met vakantie, en ik moet wat dingen afronden voor wat clienten. Ik voel me daar heel verantwoordelijk voor, kan het ook niet zomaar overdragen naar iemand anders. Maar goed uiteindelijk gaat het wel om de gezondheid van je kindje.

Dubbel vind ik dat wel, want de dokter vond het geen probleem en het kon ook absoluut geen kwaad voor de baby.

Ik ga vanavond maar eens zonder zetpil naar bed, en dan zien hoe ik me voel, misschien heeft mijn maag zich wel aangepast, en kan ik nu zonder.

Ik kan niet wachten tot de echo op donderdag.

Groeten

Hoi dames,

Behalve regelmatig kleine beetjes eten, heb ik ook nog geen goede tips tegen de misselijkheid. Ben nu ruim 5 weken zwanger van de 3e en ben super misselijk. Bij de andere 2 begon het pas bij 8 weken en duurde het tot 14 weken, dus ik heb nog veel weken te gaan.
Ook ik wacht op de gouden tip.
Ik ben zelf nooit zetpillen gebruikt, omdat ik toch altijd bang ben dat het voor de kleine misschien niet goed is.

Terug
Bovenaan