even een berichtje

goedenmiddag mensen

ik dacht even een berichtje, me zoontje ligt nu op bed dus heb ik daar wel even weer tijd voor.
pfff ben al over de 12 weken heen maar nog steeds erg vermoeid, heb ook steeds bandenpijn. en de eerste 12 weken snachts nooit naar de wc gemoeten en nu constant. loop ook elke dag met hoofdpijn en sinds een week ook steeds zwart voor me ogen. heb van de week even de vk gebeld, maar ik moet nou om de 2 uur wat eten en veel drinken en kijken of het dan weggaat. me lab uitslagen waren goed en me bloeddruk is ook goed dus daar ligt het allemaal niet aan. dus we zullen maar afwachten.

hoe is het voor de rest met alle andere?

liefs jennefer

heyjennefer,
Ik moet ook snachts naar de wc, blijf heen en weer lopen, maar goed, zal wel ergends goed voor zijn,..maar is niet altijd even prettig, want zou ook wel een keertje willen door slapen:)

Ik had gister opeens dat ik elke keer als ik aan het lopen ben, dat het voelt alsof ik moet plassen. Dus hup, ik naar t toilet, maar plassen ho maar... Denk dat de baarmoeder nu dusdanig groot is dat die wat op mijn blaas drukt. Grappig, had ik de vorige keer niet. Ook waren mijn darmen gister heel actief (de afgelopen weken deden die niet zo veel meer...), denk dat t gister allemaal wat verschoven is ofzo.

Toen ik vanochtend om 5.20 uur wakker was (gaaap, zoontje wilde z'n speen, hij slaapt verder, ik lig wakker...), heb ik even lekker op mijn rug gelegen en mijn buik gevoeld. Kan nu duidelijk de baarmoeder voelen, komt al een eind boven het schaambot uit.
Kan nu trouwens ook niet meer op mijn buik slapen...moet ik weer even aan wennen, want zo val ik normaal gesproken wel in slaap.

Leuk, al die nieuwe fases van de zwangerschap waar we nu in komen!

Terug
Bovenaan