Even een bescheiden wonder met jullie delen...

A

Anoniem

Guest
Ik was in staat om Lukas vandaag achter het behang te plakken, zo druk was hij.

Om 12.15 heb ik hem in zijn bedje gelegd en nu net 15.30 uur heb ik hem er pas uitgehaald. Het laatste uur heb ik hem lekker horen kletsen, weer in slaap vallen, weer kletsen.

Wat is nou het wonder? Nou Lukas heeft in zijn korte leventje nog nooit drie uur achter elkaar geslapen (overdag dan) en dat heerlijk kletsen heb ik hem ook nog niet echt horen doen.

Mijn moederhart smelt dan wel hoor! Dit geluk wilde ik gewoon ff met jullie delen.

Annemieke

hey meis,

ik begrijp je helemaal hoor.....zit met tranen in mn ogen te lezen....

dit is hier nog nooit gebeurd......zodra meneer wakker word is het nog steeds huilen dat ie eruit wil.....

zit zow te wachten op dat lieve geklets enzow...en gewoon eens een lach als ik hem uit bed haal....maar dat zal hier er wel niet in zitten....

geniet ervan

Liefs Denise

Lieve Denise,

Ik denk echt dat het er voor jou ook wel ooit in zal zitten hoor! Ik heb ook altijd gedacht dat het mij nooit zou overkomen maar het is toch gebeurd. Meestal is het nog steeds gelijk huilen, maar af en toe gebeuren er dit soort wonderen. En zoals ik al schreef: dat is dan echt genieten.

Annemieke

ben echt super blij voor je haha.....

voor de rest gaat het slapen heel goed nu hoor.....hij gaat zonder mopperen en huilen naar bed dus dat scheelt wel al een hele hoop hoor.....6

hoe gaat het verder met jullie?

liefs

Cool! ik herken het hoor! Thomas spookt de laatste maanden gruwlijk 's nachts...
3 x op een nacht aandacht willen was heel normaal, hij ging dan wel telkens na 3 minuten weer zijn bed in maar toch!

Misschien lag het aan de stand van de maan, maar ook Thomas heeft afgelopen nacht geslapen als een... baby! Om 19:00 ging ie slapen, en om 09:00 werd ie wakker! Wij zaten al aangekleed beneden en al, wisten van gekkigheid niet wat we nog op bed moesten doen, hihihi!
Hopen dat ze het volhouden die jongens van ons!

Kus, Marieke

Nou dan is de stand van de maan hier niet zo goed dan.
Ze ligt (denken we) vrij vaak te dromen en vanacht blees ze dus maar brabbelen en gillen en huilen etc. Dus eruit en sussen en dan weer terug....evnstil en hups daar gingen we weer.

Maar ik moet zeggen vanavond had ik het idee dat ze steeds meer wil communicderen met ons.
En dan dat gezicht erbij van nou je begrijpt me toch wel en knikken!!

Ze komt ook steeds vaker en pakt dan je hand en trekt je mee naar wat zij wil doen.
Wat kunnen ze toch al goed duidelijk maken wat ze willen hé

Groetjes Claudia en Maud

Super! Dat is echt heerlijk als je dat meemaakt. Had vanmiddag ook zo'n momentje.
Ik ga meteen lekkerder de dag door!
Nu maar hopen dat Lukas nu begrijpt hoe het werkt! haha
Liefs NElleke

Terug
Bovenaan