even een brandende vraag!

voor degenen die al een keer zijn bevallen!

ik heb van m'n oudste zoon een keizersnede gehad, dikke snee onderin me buik natuurlijk maar met het onderkantje was niks mis. nu ben ik dus vaginaal bevallen, en ik keek vorige week eens met een spiegeltje naar m'n onderkantje. op zich viel het me wel mee, maar ik schrok wel van de grootte van m'n schaamlippen, 6 keer zo groot! nu is mijn vraag, hoe lang duurt het voordat het zaakje weer een beetje normale proporties heeft aangenomen??

alvast bedankt voor de reacties!

hoi,

Je hormonen zijn nu nog aardig in de war, warschijnlijk zullen ze wel iets geslonken zijn na je eerste menstruatie.. Wel irritant voor je. Ik heb er 1 die sinds ik zwanger ben groter is en hangt, gebeurde bij alledrie

Tja, ik was een redelijk slagveld van onder na de bevalling van mijn zoon, dus alles was bij mij een paar weken dik.

Tijdens deze zwangerschap ook nog eens een spatader in mijn schaamlip gekregen (heel charmant...) en ook bij mij tijdens mijn zwangerschap al dikkere schaamlippen.

Ik zou het even een dag of 10 geven en het dan, bij twijfel even met de vk overleggen.

Beterschap!
Evje

Terug
Bovenaan