even een dipje :S

hoi meiden,

ik kom weer even klagen :S

sinds de 9e week van de zwangerschap heb ik veel last van mijn bekken. Ik ben een taaie, en je zal me niet snel horen zeggen dat iets zeer doet, dus ik heb doorgerwerkt. (werk in de gehandicaptenzorg) bij de 12 weken trok ik het echt niet meer, en heb ik me ziek gemeld. Toen naar de fysio en osteopaat geweest, en wat blijkt, mijn bekken staan scheef. Deze worden scheef geduwd door het groeien van de beeb. Eind 2009 begin 2010 heb ik een burn-out gehad, en daar schijnt mijn lijf nog niet van bijgetankt te zijn... En nu houd 1 been veel vocht vast, maar ze weten niet waar het van komt.. Ik heb nu een bekkenband, moet het rustig aan doen, mag niet bukken of zwaar tillen, en mag niet werken.. Tja en ben as vrijdag pas 16 weken zwanger!!! Zit er nu even door heen...

Liefs,

Meissie!!
Je klaagt helemaal nie, logisch dat je er even doorheen zit. Het is ook niet wat..
Probeer er toch iets positiefs van te maken, kijk naar buiten en zie het zonnetje..
Heel veel sterkte!!

kus

Ik zou denken je bent al 16 weken. Ik denk dat het goed is om toch je rust te nemen, lichamelijk maar ook om toch eens goed bij te komen van je burn- out. Je kunt niet eindeloos door blijven lopen! Doe het rustig aan!!

Ik ben het helemaal met Np eens hoor.. Je bent al 16 weken en het lukt je gewoon niet meer... Je moet echt naar je lichaam luisteren!!! De een piept zo door een zwangerschap heen, de ander heeft 't vanaf het begin al zwaar en krijgt al snel lichamelijke klachten...

Vaak als je je lichamelijk niet goed voelt, komen ook de psychische klachten weer boven... Doe waar je zin in hebt en wat je lichamelijk aankan...De rest laat je even voor wat het is!!!

Met mij gaat het momenteel ook niet zo lekker. Dat heeft met familie toestanden te maken, maar dat wil ik hier niet vertellen ivm meelezers!! Een aantal mensen in mijn omgeving is zwanger en lezen misschien mee...

Soms jammer dat we geen afgeschermende groep hebben. Zoals hyves ofzo.. Misschien een idee om dat aan te maken.. een juli 2011 hyves??

Meid, doe je het rustig aan? En als je zin hebt, ik ga binnenkort lekker zwemmen in het kikkerbadje saunafit. Lekker warm en goed voor de spiertjes!!

Thanx voor jullie reactie's! en ik blijf het gewoon rustig aan doen..

@ mama bo, hmm das wel balen. Is idd een leuk idee om is zon hyves aan te maken! Jij ook veel succes! enne over het zwemmen, mijn beste vriendin is ook zwanger, en we hebben vanmiddag besloten om naar de vennen te gaan in dongen :)

Terug
Bovenaan