even een dipje

A

Anoniem

Guest
Een paar daagjes wat minder meegeschreven( maar niet minder gelezen) op het forum. Erg druk geweest en ik ben zo ontzettend moe. Ik kan soms wel huilen van vermoeidheid. Volgende week krijg ik een bloedonderzoek en ik hoop dat ze wat kunnen vinden. Het kon aan mijn schildklier liggen want die is nog een beetje van slag (werkte al niet goed maar door de zwangerschap helemaal van slag geraakt) het kon ook een bijwerking van de prikpil zijn of iets anders.

Ook Nick was is niet helemaal zichzelf, hij hangt op het moment heel erg aan mij en zegt elke keer met tranen in zijn ogen "mama niet weg gaan want dan ben ik helemaal alleen" Ik kan dan wel meejanken als ik dat hoor.
Wij denken dat dit komt omdat hij in het begin van het jaar aardig wat te verwerken heeft gekregen (tess in het ziekenhuis waardoor ik een week niet thuis heb geslapen, hij is zelf erg ziek geweest waardoor hij naar het ziekenhuis moest voor onderzoek, en de storm van januari, er is toen een boom op onze schuur gevallen en dat heeft hij zien gebeuren)   Ik hoop dat mijn kereltje snel weer de oude wordt.

Nou alles lekker even van me af geschreven en nou hopen dat ik me snel weer wat fitter voel.

Liefs sandra

hoi

tjee wat een ellende zeg!! ik hoop dat t eer snel goed komt!!!

xx wen mv tycho

Wat vervelend om zo moe te zijn, hopelijk gaat het snel beter!
Groetjes mv Thom

Hoi Sandra,

Die moeigheid ken ik wel,heb hetzelf ook aan mijn schildklier.Eerst te snelwerkend en nu te traag.Dan ben je echt jezelf niet hoor.
Ach tis zonde het ventje...ik hoop dat het snel weer allemaal beter zal gaan.Het is maar goed dat dit forum bestaat,zodat je af en toe je hartje kan luchtten.Je geneest er niet van,maar het helpt wel een ietsie pietsie...vind ikzelf dan.
Nou meid kop op het komt allemaal goed...dat beloof ik je.

Groetjes Kitty en Tess.

Soms komt ook alles tegelijk hè.. En heel normaal at je er dan even doorheen zit!
Scheelt dat het zonnetje de laatste tijd behoorlijk zijn best doet en dat geeft veel mensen weer energie..

Neem lekker een lang bad,.. Oogjes dicht,.. Olie in bad wat lekker geurt,.. even ontspannen...Daarna kopje thee in je badjas en lekker vroeg in bed.. Dat vind ik altijd heerlijk!!

Kop op,.. Binnekort gaat het vast weer wat beter!

X van ons,

Esmé mv Kay

Hoop voor jullie dat de zon snel weer zal gaan schijnen.

Pauline

Bedankt voor jullie lieve reactie's. Ik weet zeker dat ik wel door dit dipje heen kom hoor. Het komt denk ik ook wel omdat ik vanacht slaapdienst heb gehad maar bijna geen oog dicht heb gedaan (het huis waar ik werk staat aan een vijver en daar zitten hele leuke kikkers in die snachts graag een serenade voor me kwaken)

Groetjes sandra

Hahaha roep dan ook naar buiten dat je je 'prins'kikker allang gevonden hebt

Terug
Bovenaan