A
Anoniem
Guest
We hadden het niet meer verwacht voor 2009...
Onze zoon is nu al weer bijna 18 maanden maar verder dan kruipen en rond de tafel lopen en aan de hand is het nooit gekomen.
Tot gisteravond...
Ik was bij mijn beste vriendin thuis omdat ze mij leert om kuntsnagels te zetten..
Wilde ik altijd al leren en nu begin ik bij haar en dan kijk ik daarna wel voor een cursus (is namelijk erg prijzig!!!).
Dus ik was bij haar en Rut en de kids waren thuis...
Rutger zou me op komen halen dus hij verscheen netjes om half 5 ( heb geen rijbewijs helaas).
Maar wat bleek er was een ernstig ongeluk gebeurd op de A15 dus besloten we om daar we om daar te blijven eten.
Mijn vriendin heeft zelf ook twee kinderen .. 1 zoon van 7 1/2 en een dochtertje van 3
Nou je raad het al... Kyano was helemaal weg van dat meisje en was dus niet bij haar weg te slaan...
En om zijn charmes wat meer kracht bij te zetten besloot hij ff te gaan lopen..
En ja hoor daar ging meneertje !!!
Nou de waterlanders hadden hun vrije loop
Mijn man en ik wisten ff niet meer hoe we het hadden...
Dus super gelukkig gingen we weer naar huis (alsnog in de file wante het duurde allemaal langer).
Kindjes op bed gelegd en heerlijk in slaap gevallen..
Meneertje werd om 9 uur vanmorgen wakker en ik haalde hem vrolijk uit bed..
Hopende dat hi jweer zou gaan lopen... nou de eerste 15 min gebeurde er niets maar daarna... meneertje stond weer op en liep wel 15 passen achter mekaar..
daarna viel hij op de grond en klapte heel hard voor zichzelf...
Nou als dit niet het mooiste Sint kado ooit is dan weet ik het niet meer !!!
in ieder geval mijn dag kan niet meer stuk !!!
Dikke kus en fijne Sinterklaas !!!
Jolanda
Trotse moeder van een nu lopende zoon Kyano en een hele lieve dochter Caitlin
Onze zoon is nu al weer bijna 18 maanden maar verder dan kruipen en rond de tafel lopen en aan de hand is het nooit gekomen.
Tot gisteravond...
Ik was bij mijn beste vriendin thuis omdat ze mij leert om kuntsnagels te zetten..
Wilde ik altijd al leren en nu begin ik bij haar en dan kijk ik daarna wel voor een cursus (is namelijk erg prijzig!!!).
Dus ik was bij haar en Rut en de kids waren thuis...
Rutger zou me op komen halen dus hij verscheen netjes om half 5 ( heb geen rijbewijs helaas).
Maar wat bleek er was een ernstig ongeluk gebeurd op de A15 dus besloten we om daar we om daar te blijven eten.
Mijn vriendin heeft zelf ook twee kinderen .. 1 zoon van 7 1/2 en een dochtertje van 3
Nou je raad het al... Kyano was helemaal weg van dat meisje en was dus niet bij haar weg te slaan...
En om zijn charmes wat meer kracht bij te zetten besloot hij ff te gaan lopen..
En ja hoor daar ging meneertje !!!
Nou de waterlanders hadden hun vrije loop
Mijn man en ik wisten ff niet meer hoe we het hadden...
Dus super gelukkig gingen we weer naar huis (alsnog in de file wante het duurde allemaal langer).
Kindjes op bed gelegd en heerlijk in slaap gevallen..
Meneertje werd om 9 uur vanmorgen wakker en ik haalde hem vrolijk uit bed..
Hopende dat hi jweer zou gaan lopen... nou de eerste 15 min gebeurde er niets maar daarna... meneertje stond weer op en liep wel 15 passen achter mekaar..
daarna viel hij op de grond en klapte heel hard voor zichzelf...
Nou als dit niet het mooiste Sint kado ooit is dan weet ik het niet meer !!!
in ieder geval mijn dag kan niet meer stuk !!!
Dikke kus en fijne Sinterklaas !!!
Jolanda
Trotse moeder van een nu lopende zoon Kyano en een hele lieve dochter Caitlin