Even een hart onder de riem.

Hoi Dames.

Via dit berichtje wil ik jullie even een hart onder de riem steken.
De meeste van jullie zijn het zwanger zijn ondertussen wel zat en zo benieuwd naar de kleintjes in jullie buik.

Dames ik wil jullie heeeeel veel succes wensen met de laatste (zware) loodjes.
Nog een paar uurtjes, dagen of weekjes en jullie kunnen allemaal genieten van een mooi kleintje in jullie armen!

Nog even volhouden en jullie kunnen het!

Voor de dames die al bevallen zijn, lekker blijven genieten op jullie roze/blauwe wolk!

Een dikke knuffel voor jullie
Danielle en Finn

Lief van je....ik ben inderdaad erg benieuwd wat we zullen krijgen.....meisje of jongen? De 1ste x (en de laatste :) een keizersnee, hoe zal dat gaan? Wanneer zullen we weer lekker naar huis mogen? Gelukkig krijg ik woensdag al een keizersnee dus ik ben aan het aftellen.
Geniet jij lekker van het moederschap en alle andere nieuwe moeders ook! En voor de bijna moeders: ook van mij veel succes met de laatste loodjes!

Groetjes Renate

Dank je wel Danielle. De laatste loodjes vind ik inderdaad wel zwaar hoor. Vooral nu ik richting de 41 weken ga.. gr Mamava

Hoi danielle,

Bedankt voor de support!
Ben inmiddels 40 w en 3 dagen zwanger dus begin wel een klein beetje ongeduldig te worden haha.
Hoop dat ook ik snel een geboorte berichtje kan plaatsen op het forum.

grtjs Mar

Dankjewel! Inderdaad ben het behoorlijk zat en ben nu 'pas' 38 weken en 6 dagen. Ben zoo benieuwd. Zag dat je je bevallingsverhaal had geplaatst en ga dat zeker even lezen nu..

Terug
Bovenaan