even een intiem vraagje

Maareh, mijn poes hangt bijna tot halverwege mijn knieen en is ook waanzinnig gevoelig. Hebben jullie daar ook zo'n last van?
Het was al wat gevoelig down there, maar de laatste paar dagen... ik weet niet hoe ik moet zitten ;-)

Ik kan me toch niet herinneren dat bij de eerste dit ook zo speelde...

tis bij mij idd wel wat opgezetter en gevoeliger....wel in positievere zin voor mn man hahaha kan geen genoeg krijgen.... hahaha

maar vind het zelf nog meevallen qua dikte kan gewoon nog normaal zitten met benen over mekare enzo

Praat me er niet van.
Als ik opsta dan is het net alsof mijn schaamlippen zich vol zuigen met vocht. Het lijken dan wel balonnen die elk moment kunnen knappen.
Het voelt heel erg raar.
Ik vroeg me ook al af wat dit betekende.

Liefs Petra

nou afgezien van het feit dat het flink opgezwollen is down under, heb ik er verder geen last van eigenlijk.

Het is niet de druk die je voelt van een ingedaald kindje?

Die van mij is ook vreselijk opgezet!!!
En ook ik heb flinke pijn iedere keer in m'n poes. Echt zulke flinke steken dat ik niet eens weet hoe ik moet gaan zitten, lopen of liggen. Heb dat bij me eerste ook echt helemaal niet gehad. Moet morgen naar de vk toe en was van plan om er indd even naar te vragen. Kijken wat die ervan zegt.

Liefs marielle

Hahahaha... sorry hoor! ;)
Waar je al niet over praat zo als je zwanger bent, he?
Bij mij is het een beetje gezwollen. Verder niet zoveel last van, geen steken of zo. Maar ik hoop ook dat het nog even blijft zitten!
Ben nu 37+2 wkn...

Terug
Bovenaan