Even een keer extra gluren

Hoi,

De afgelopen dagen maak ik me erg druk over of het binnen in m'n buik allemaal nog wel goed gaat. Mijn vriendin, ook zwanger en exact tegelijk met mij, werkt op de verloskunde-afdeling. Of ik gerust gesteld wilde worden door even een kijkje te nemen. Dat ga ik straks dus doen, even lekker gluren. Hopelijk maak ik me druk om niets.
Wel de afgelopen dagen erg moe, licht in m'n hoofd, misschien toch een te lage bloeddruk? Vragen of ze die ook gelijk maar even meet...

Jaloers hihi! Maar ik heb hetzelfde ik bel maandag gelijk de vk op of ze Miss toch ff wilt
Luisteren ofzo want ik vreet mezelf op! Hopelijk zie je straks een mooi kloppend hartje! Wat vast zo is! :)

Heerlijk om weer even te kunnen gluren. Geniet er van en waarschijnlijk maak je je inderdaad zorgen om niks, maar denk dat dit zo blijft totdat je de kleine echt goed gaat voelen. Veel plezier met gluren

Alles was natuurlijk goed ;-) Zag het hartje goed kloppen en de baby zwaaide zelfs nog even naar de camera :)

Dat is fijn zo'n vriendin! Daar moet ik er ook eentje van scoren ;) En prettig dat je meteen gerustgesteld kon worden.
Als je je licht in je hoofd voelt kan je proberen wat zoute drop te eten (suikervrij). Daar gaat het bij mij meestal wel van over. Succes!

Zoute drop had ik gelukkig al in huis gehaald, moet nu ook een zak halen voor in de auto, want had het weer eens niet in m'n tas gestopt, vergeten... ;-)
Ik moet woensdag toch naar de vk, zal het dan eens aankaarten.

Terug
Bovenaan