Even een klein Snikje

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ga vanmiddag naar de Prenatal om voor  4 (!!) zwangeren in mijn directe omgeving een "hoera je bent zwanger" cadeautje te kopen.... Ik zie er nu al tegenop!
Natuurlijk gun ik iedereen dat geluk en ben ik super blij voor ze, maar ja, ik zou het zelf ook zo ontzettend graag willen!
Ondertussen lijkt het wel of de hele wereld ineens zwanger raakt, en wij lopen nog maar een  beetje aan te kloten met mijn achtelijk lange cyclus! Grrr...
(We zijn nu bijna een half jaar bezig en ik zit nu op een cyclus van 40 dagen.)

Ik wéét dat ik gewoon geduld moet hebben, ik wéét dat ik mezelf moet afleiden, ik wéét dat het geen zin heeft om me druk te maken dat anderen wel zwanger worden en ik niet en ik weet ook dat het sneller gaat als je er niet mee bezig bent. Maar ik vind het allemaal zo VERDOMD MOEILIJK!!

Zo... dat luchtte op.

Liefs, 10e

Hoi 10e

Ik snap je heel goed hoor,nu heb ik gelukkig nog geen zwangeren in mijn omgeving dus ik hoef gelukkig geen kadootjes te kopen,maar ik zie wel overal zwangere vrouwen.
En dat maakt het zeker dat je er toch mee bezig blijft.
En als het wat langer duurt om zwanger te worden dan wordt je onzeker en kun je eigenlijk niet meer wachten.

Wij beginnen nu aan de 3e ronde dus ik heb nog niets te klagen eigenlijk,maar toch wil ik het nog steeds vurig dat ik niet ongi wordt iedere maand.En toch is het dan wel een teleurstelling.

Ik kan je een tip geven die in ieder geval bij mij wel goed werkt.....
Stel voor jezelf iedere dag een tijd in dat je bezig mag zijn met zwanger worden.
Bijvoorbeeld dat je op dit forum gaat kijken of dat je een boek over zwangerschap gaat lezen.
De tijden er tussen spreek ik mezelf streng toe dat ik er even niet aan mag denken maar pas die tijd.Ik ga dan wat dingen doen zoals strijken of de was of dweilen of tv kijken.

Je bent in ieder geval niet alleen.

Liefs Petra

Hoi Petra

Thanks voor de tip, dat is inderdaad wel een goed idee!
Ik werk nogal een end bij mijn woonplaats vandaan, dus ik zit elke dag 2 uur in de auto. Vind het heel moeilijk om dan niet twee uur lang te fantaseren over een kindje, maar je hebt gelijk, het is beter om streng te zijn en één tijd af te spreken.
Ik probeer ook al wat minder vaak op dit forum te kijken.. (soms lukt het me zelfs om een hele dag  niet te kijken, hahah)

Heb na bericht van zwangere nummer vier gister een flink potje lopen janken. Hoop dat ik me vanmiddag in de Prenatal in kan houden, hihi.

Liefs, 10e

He 10e

Huilen mag best en zeker nu je naar de prenatal moet al die leuke en lieve dingetjes.
Maar je kunt ook het volgende doen.
Als je bij de prenatal bent geweest en je hebt niet de nijging om te huilen mag je jezelf best belonen.
Dan koop je een lekkere zak snoep of een gezichtsmaskertje en dan verwen je jezelf als je na de prenatal thuis komt.
Lijkt me een heerlijk vooruitzicht.
En als je wel een huilbui krijgt kun je jezelf ook verwennen alleen dan om rustig te worden hahahahaha.
Je kunt het ook zo bekijken dat dat het uitgelezen moment is voor vandaag om er zelf mee bezig te zijn.
Dan is het misschien niet zo zwaar om voor anderen iets te kopen.

Liefs Petra

Hoi,

Ik herken dit wel een beetje. 2 schoonzussen zwanger en 2 vriendinnen.
Aan de andere kant hou ik me voor, nu kan ik hen helpen met van alles en straks als het mijn beurt is kunen zij mij weer erzijde staan.
Ik heb een aantal keer met mijn vriendin samen gelopen en dat is best leuk, maar je kunt niets doen voor elkaar als het niet zo lekker loopt.
Voor mij is dit een goede gedachte enne nu het zo warm is kan ik nog lekker uit de voeten!!
(tsja toch maar de leuke dingen ervan inzien)
Sterkte!

Of ga stiekem lekker kijken wat je later zelf voor je kindje zou willen kopen, dit koop je dan niet voor de andere zwangeren (wat dat wil je voor later voor jezelf bewaren).

Je mag best verdrietig zijn dat het nog niet lukt, maar houd de moed erin en misschien kunnen zij straks voor jou iets gaan kopen.

Je kunt niet denken: ik ben pas een half jaar bezig, nee, je hebt besloten dat je het wilt en je wilt het NU!!!!! (Had ik ook.)
Echt heel herkenbaar hoor!!

Veel sterkte en ik hoop dat je snel voor jezelf ook een kadootje mag kopen, of voor je mannetje om hem ermee te verrassen!

Terug
Bovenaan