Mijn naam is Patries, 35 jaar oud. En trotse mama van een jongen van 4. Ik ben op dit moment zwanger van ons 5e kindje (5 weken). Kindje 2,3 en 4 hebben we helaas verloren door een miskraam. Kindje 2 verloren we rond de 9 weken en kindje 3 en 4 rond de 6 weken. Ik ben nu ontzettend bang dat het weer mis gaat. Ik wil me op de 1 of andere manier niet te blij maken met deze zwangerschap. Ik heb geroepen, zodra ik de voor mij cruciale weken voorbij ben en ik heb een echo gezien met daarop een groeiend kindje met een kloppend hartje kan ik misschien nog enigzins rust vinden. Aan de andere kant ben je nu ook al weer bezig met vooruit denken. Hoe leuk zou het zijn dat mijn zoontje groet broer wordt en hoe gaan we het de opa's en de oma's vertellen. We hebben op dit punt min of meer besloten dat we het pas gaan vertellen als we rond de 12 weken zwanger zijn. Wat typisch is was dat we net een afspraak hadden gemaakt met de gyneacoloog in het ziekenhuis om vruchtbaarheidsonderzoeken te laten doen. Je hoort die verhalen wel vaker, maar dacht dat het zeker niet bij ons zou gebeuren. Ik ga morgen de verloskundige praktijk bellen en hoop op enige compassie en hoop daarmee dus ook dat ik op vrij kort termijn een echo mag krijgen. Ander wordt het waarschijnlijk pas met de 8 a 10 weken. Jullie zullen me nu wel vaker zien op dit forum.